رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 اسفند 1398 - 12:29
  • کد خبر : ۶۲۰۶
  • چاپ خبر : داور کرمانشاهی در بین ۱۰ داور برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ قرار گرفت

داور کرمانشاهی در بین ۱۰ داور برتر فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ قرار گرفت

گلاره ناظمی بانوی داور کرمانشاهی و بین‌المللی فوتسال ایران، قضاوت دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده دارد.

  سایت فوتسال پلنت اسامی نامزدهای بهترین داوران زن در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که نام گلاره ناظمی داور کرمانشاهی هم به چشم می‌خورد. به گزارش یاریزان، سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین های فوتسال جهان را انتخاب می کند، امسال با چند ماه تاخیر انتخاب بهترین های فوتسال جهان در سال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سایت فوتسال پلنت اسامی نامزدهای بهترین داوران زن در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده که نام گلاره ناظمی داور کرمانشاهی هم به چشم می‌خورد.

به گزارش یاریزان، سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین های فوتسال جهان را انتخاب می کند، امسال با چند ماه تاخیر انتخاب بهترین های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ را آغاز کرده است و در گام اول به سراغ انتخاب بهترین داوران فوتسال جهان رفته است که نام گلاره ناظمی داور زن ایرانی هم در آن دیده می شود.

 

------------------------------------

در این لیست نام گلاره ناظمی داور بین‌المللی فوتسال کشورمان هم دیده می‌شود. ناظمی در سال ۲۰۱۸ فینال المپیک جوانان بوینس‌آیرس را سوت زد. در این لیست اسامی داورانی از اسپانیا، ژاپن، ایتالیا، روسیه، آمریکا، آرژانتین و نیوزیلند به چشم می‌خورد.

گلاره ناظمی بانوی داور کرمانشاهی که با سوت های خود در چند تورنمنت بین المللی شهرت دو چندانی پیدا کرده حالا در رقابت با ۹ داور دیگر این فرصت را دارد تا عنوان بهترین داور جهان در سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند.

۱۱ مارس هم اسامی نامزدهای بهترین دروازه‌بانان و بهترین بازیکنان زن منتشر خواهد شد. در لیست فوتسال پلنت هر سال نام ورزشکاران ایرانی به چشم می‌خورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

۱۲ مارس اسامی بهترین دروازه‌بان و تیم ملی، ۱۳ مارس اسامی بهترین مربی باشگاهی و مربی ملی، ۱۴ مارس اسامی بهترین دروازه‌بان، بهترین بازیکن جوان و بهترین بازیکن معرفی می‌شود.

اسامی ۱۰ داور برتر به شرح زیر است:

کوردرو گالاردو (اسپانیا)
حسن احمد یوسف (مصر)
نیکولا جلیچ (کرواسی)
هیروکی کوبایاشی (ژاپن)
گلاره ناظمی (ایران)
چیارا پرونا (ایتالیا)
آنتونی ریلی (نیوزلند)
خاویر سانتاماریا (آرژانتین)
لانسه واهایتسما (آمریکا)
ایرینا ولیکانووا (روسیه)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی