رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 مرداد 1402 - 21:46
  • کد خبر : ۱۶۲۸۲
  • چاپ خبر : داورزنی: آذربایجان غربی مستعدترین استان کشور در والیبال است

داورزنی: آذربایجان غربی مستعدترین استان کشور در والیبال است

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا داورزنی در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ و آئین رونمایی از لوگو، پوستر و هویت بصری جام بیست‌ودوم آسیا و سامانه بلیت فروشی این رقابت‌ها، گفت: والیبال در ایران نزدیک به ۱۳۰ سال قدمت دارد که بطور غیررسمی در شهر تبریز این رشته نوپا شکل گرفت و بطور رسمی سال قبل صدمین سال ورود ایران به این رشته را جشن گرفتیم. وی افزود: در یک فرآیند زمانی صدساله از زمان ورود والیبال به ایران، از سی سال گذشته یک روند توسعه‌ای را در پیش گرفتیم. نگاه مردم به والیبال در دو دهه پیش نگاه مثبتی بود، اما هم اکنون مردم ایران نگاه ویژه و فوق العاده‌ای به این رشته ورزشی دارند. رئیس فدراسیون والیبال به موفقیت‌های تیم ملی در یک دهه اخیر نیز گریزی زد و گفت: نقطه حرکت والیبال ایران زمانی بود که وارد لیگ ملت‌ها شدیم و تنه به تنه تیم‌های بزرگ والیبال دنیا زدیم و جرقه این موفقیت زمانی زده شد که به این باور رسیدیم که می‌شود قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا نظیر آمریکا و لهستان را برد. داورزنی ادامه داد: رشد موشکی و‌ فزآینده والیبال زمانی شروع شد که تیم ملی والیبال ایران پس از سه بار تلاش برای ورود به لیگ جهانی بالاخره با برد مصر و ژاپن توانست، بلیط لیگ جهانی والیبال را در سال ۲۰۱۲ کسب کند. رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: مردم غرور و عزت ملی را در والیبال می‌بینند و بدون اغراق تیم‌های پایه والیبال ایران هم اکنون جزو برترین تیم‌های جهان هستند. امروز با افتخار می توانیم بگوییم که آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است. داورزنی با تمجید از استعدادهایی که در آذربایجان غربی پرورش و تحویل تیم ملی شدند، گفت: این استان مستعدترین استان ایران در رشته والیبال است و هم اکنون بازیکنان تیم ملی نظیر میلاد عبادی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد ولی‌زاده و مبین نصری به‌عنوان ناب‌ترین استعدادهای این خطه در تیم ملی والیبال حضور دارند. گفتنی است بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۸تیم از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

داورزنی: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و بی شک با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

داورزنی: رشته والیبال امروزه باعث غرور و افتخار ملت است و بی شک با افتخارآفرینی‌های اخیر تیم‌های ملی پایه، آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا داورزنی در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ و آئین رونمایی از لوگو، پوستر و هویت بصری جام بیست‌ودوم آسیا و سامانه بلیت فروشی این رقابت‌ها، گفت: والیبال در ایران نزدیک به ۱۳۰ سال قدمت دارد که بطور غیررسمی در شهر تبریز این رشته نوپا شکل گرفت و بطور رسمی سال قبل صدمین سال ورود ایران به این رشته را جشن گرفتیم.

 

------------------------------------

وی افزود: در یک فرآیند زمانی صدساله از زمان ورود والیبال به ایران، از سی سال گذشته یک روند توسعه‌ای را در پیش گرفتیم. نگاه مردم به والیبال در دو دهه پیش نگاه مثبتی بود، اما هم اکنون مردم ایران نگاه ویژه و فوق العاده‌ای به این رشته ورزشی دارند.

رئیس فدراسیون والیبال به موفقیت‌های تیم ملی در یک دهه اخیر نیز گریزی زد و گفت: نقطه حرکت والیبال ایران زمانی بود که وارد لیگ ملت‌ها شدیم و تنه به تنه تیم‌های بزرگ والیبال دنیا زدیم و جرقه این موفقیت زمانی زده شد که به این باور رسیدیم که می‌شود قدرت‌های بزرگ والیبال دنیا نظیر آمریکا و لهستان را برد.

داورزنی ادامه داد: رشد موشکی و‌ فزآینده والیبال زمانی شروع شد که تیم ملی والیبال ایران پس از سه بار تلاش برای ورود به لیگ جهانی بالاخره با برد مصر و ژاپن توانست، بلیط لیگ جهانی والیبال را در سال ۲۰۱۲ کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: مردم غرور و عزت ملی را در والیبال می‌بینند و بدون اغراق تیم‌های پایه والیبال ایران هم اکنون جزو برترین تیم‌های جهان هستند. امروز با افتخار می توانیم بگوییم که آینده درخشانی در انتظار والیبال ایران است.

داورزنی با تمجید از استعدادهایی که در آذربایجان غربی پرورش و تحویل تیم ملی شدند، گفت: این استان مستعدترین استان ایران در رشته والیبال است و هم اکنون بازیکنان تیم ملی نظیر میلاد عبادی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد ولی‌زاده و مبین نصری به‌عنوان ناب‌ترین استعدادهای این خطه در تیم ملی والیبال حضور دارند.

گفتنی است بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۸تیم از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی