رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 شهریور 1402 - 00:05
  • کد خبر : ۱۶۴۳۵
  • چاپ خبر : خمز: بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد و قطعاً به روزهای خوبمان بر می گردیم

خمز: بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد و قطعاً به روزهای خوبمان بر می گردیم

به گزارش یاریزان؛ پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل الشارجه، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، بازی‌ها را متأسفانه از دست می‌دهیم؛ چرا که موقعیت زیادی به حریفان هدیه دادیم. وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، اما با اشتباه یارگیری و لو دادن توپ، به حریف موقعیت دادیم. باید در مواردی بهتر عمل کنیم. بازیکنان در این بازی به خوبی جنگیده و تلاش کردند. خمز خاطرنشان کرد: ما نسبت به بازی با سپاهان و پرسپولیس پیشرفت کرده و بهتر بازی کردیم، اما در سه دیدار گذشته به حریفان گل هدیه داده‌ایم و این نقص را باید برطرف کنیم. سرمربی تراکتور گفت: اشتباهات فردی وجود دارد؛ البته نقاط ضعف را آنالیز کرده و امیدوارم با رفع این نواقص به روزهای خوب برگردیم. وی در رابطه با ناراحتی هواداران از نتایج تیم، بیان کرد: من به طرفداران اطمینان می‌دهم تا برای تغییر روند تیم بیشتر تلاش خواهیم کرد. هنوز لیگ تازه شروع شده و قطعاً به روندی که همه انتظار دارند، بر می‌گردیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد، متوجه‌ام که هواداران ناراحت هستند، ولی از آنان می‌خواهم صبور باشند.

پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد و قطعاً به روزهای خوب‌مان بر می‌گردیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بیشتر از گذشته تلاش خواهیم کرد و قطعاً به روزهای خوب‌مان بر می‌گردیم.

به گزارش یاریزان؛ پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل الشارجه، اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم، بازی‌ها را متأسفانه از دست می‌دهیم؛ چرا که موقعیت زیادی به حریفان هدیه دادیم.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم، اما با اشتباه یارگیری و لو دادن توپ، به حریف موقعیت دادیم. باید در مواردی بهتر عمل کنیم. بازیکنان در این بازی به خوبی جنگیده و تلاش کردند.

خمز خاطرنشان کرد: ما نسبت به بازی با سپاهان و پرسپولیس پیشرفت کرده و بهتر بازی کردیم، اما در سه دیدار گذشته به حریفان گل هدیه داده‌ایم و این نقص را باید برطرف کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: اشتباهات فردی وجود دارد؛ البته نقاط ضعف را آنالیز کرده و امیدوارم با رفع این نواقص به روزهای خوب برگردیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در رابطه با ناراحتی هواداران از نتایج تیم، بیان کرد: من به طرفداران اطمینان می‌دهم تا برای تغییر روند تیم بیشتر تلاش خواهیم کرد. هنوز لیگ تازه شروع شده و قطعاً به روندی که همه انتظار دارند، بر می‌گردیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد، متوجه‌ام که هواداران ناراحت هستند، ولی از آنان می‌خواهم صبور باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی