رفتن به بالا
  • شنبه - 11 اردیبهشت 1400 - 11:50
  • کد خبر : ۱۰۰۸۵
  • چاپ خبر : خانه صنعت کرمانشاه مقابل خانه فولاد هرمزگان متوقف شد
لیگ دسته یک فوتسال ایران؛

خانه صنعت کرمانشاه مقابل خانه فولاد هرمزگان متوقف شد

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

  تیم خانه صنعت کرمانشاه در نهمین دیدار این فصل خود در لیگ دسته یک فوتسال ایران مقابل تیم خانه فولاد هرمزگان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. به گزارش یاریزان؛ تیم‌های فوتسال فولاد هرمزگان و خانه صنعت کرمانشاه شامگاه جمعه (۱۰ اردیبهشت) در بندرعباس در مقابل یکدیگر قرار رفتند که در پایان اولین […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم خانه صنعت کرمانشاه در نهمین دیدار این فصل خود در لیگ دسته یک فوتسال ایران مقابل تیم خانه فولاد هرمزگان با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم‌های فوتسال فولاد هرمزگان و خانه صنعت کرمانشاه شامگاه جمعه (۱۰ اردیبهشت) در بندرعباس در مقابل یکدیگر قرار رفتند که در پایان اولین تساوی بدون گل رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به ثبت رساندند.

 

------------------------------------

تیم خانه صنعت با این تساوی ۹ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی گروه اول مسابقات که هفت تیم در آن حضور دارند، باقی ماند، تیم فولاد هرمزگان نیز با ۱۴ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ دسته اول، روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت دهمین دیدار خود را در چارچوب هفته دوازدهم مقابل فولاد زرند ایرانیان تیم سوم گروه برگزار می‌کند.

شاهین کرمانشاه دیگر نماینده فوتسال استان در رقابت های لیگ دسته اول است که در هفته یازدهم با حساب ۵ بر ۳ نتیجه را به آیندگان هرمزگان واگذار کرد تا با کسب ۹ امتیاز قعرنشین گروه ۶ تیمی خود باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی