رفتن به بالا
  • شنبه - 12 بهمن 1398 - 17:46
  • کد خبر : ۶۰۶۶
  • چاپ خبر : خانه بسکتبال کردستان به لیگ دسته یک بانوان ایران سقوط کرد

خانه بسکتبال کردستان به لیگ دسته یک بانوان ایران سقوط کرد

خانه بسكتبال كردستان با شکست بارمان مشهد در بازی سوم قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال بانوان شد.

تیم خانه بسکتبال بانوان کردستان در دومین دیدار از مرحله خذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور به مصاف تیم “شکلی” رفت و پس از قبول شکست به لیگ دسته یک سقوط کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم خانه بسکتبال بانوان کردستان در دومین دیدار از مرحله خذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور به مصاف تیم “شکلی” رفت و پس از قبول شکست به لیگ دسته یک سقوط کرد.

به گزارش یاریزان؛ پس از برگزاری دیدار های مرحله حذفی و پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان کشور چهره تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی و تیم های حذف شده از لیگ برتر مشخص شد.

 

------------------------------------

در دیدار های مرحله حذفی این رقابت ها تیم خانه بسکتبال بانوان کردستان راس ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه در تهران به مصاف تیم شکلی رفت و در این دیدار با نتیجه ۷۲ – ۵۹ از این حریف تهرانی شکست خورد و با توجه به شکست در بازی رفت مقابل این تیم از دور رقابت های لیگ برتر کنار رفت و به لیگ دسته یکم سقوط کرد.

تیم های بانوان شهر گرگان، نامی نو اصفهان، گروه بهمن و پالایش نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می کنند و تیم های شکلی تهران و ستاد شرکت ملی گاز تهران در لیگ برتر باقی ماندند و تیم خانه بسکتبال فارس به همراه نماینده کردستان به لیگ دسته یک سقوط کرد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی