رفتن به بالا
  • جمعه - 2 فروردین 1398 - 15:45
  • کد خبر : ۴۲۸۱
  • چاپ خبر : خانم گل فوتسال آسیا : به شدت پرسپولیسی هستم!

خانم گل فوتسال آسیا : به شدت پرسپولیسی هستم!

فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان را اعلام کرد که در این بین نام خانم گل کرمانشاهی آسیا نیز دیده می شود.

  بانوی ملی پوش ایرانی در سال گذشته ضمن تجربه قهرمانی فوتسال آسیا به همراه تیم نامی نو به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران هم دست پیدا کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ خانم گل فوتسال آسیا در گفتگویی که به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز با ایلنا داشت ابتدا به این سنت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بانوی ملی پوش ایرانی در سال گذشته ضمن تجربه قهرمانی فوتسال آسیا به همراه تیم نامی نو به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران هم دست پیدا کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ خانم گل فوتسال آسیا در گفتگویی که به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز با ایلنا داشت ابتدا به این سنت باستانی ایرانیان اشاره کرده و گفت: عید نوروز از زیباترین اعیاد است زیرا حال و هوای نو شدن دارد و کینه‌ها و قهرها کنار گذاشته شده و دیدارها تازه می‌شود.

سارا شیربیگی سال ۹۷ را سال خوبی برای ورزش بانوان دانست و اظهار داشت: فوتسال و کبدی بانوان ما در این سال قهرمان آسیا شدند و در رشته‌های انفرادی هم دختران ما در جاکارتا عملکرد موفقی داشتند، در فوتسال هم که در سال ۹۷ به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، برای خود من هم سال خوبی بود و به آن اهدافی که پیش‌بینی کرده بودم رسیدم. آرزوی ورزشی‌ام برای سال ۹۸ این است که بعد از دو بار قهرمانی در آسیا به سکوهای جهانی برسیم و بتوانیم با مسابقه با تیم‌های اروپایی سطح ورزش‌مان را در جهان محک بزنیم.

وی با بیان اینکه خصوصیت و سبک بازی کریس رونالدو را بسیار می‌پسندم به برگزاری داربی پایتخت در فروردین ماه هم اشاره کرد و گفت: به شدت پرسپولیسی هستم و امیدوارم پرسپولیس برنده داربی باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی