رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 بهمن 1401 - 11:08
  • کد خبر : ۱۵۱۸۱
  • چاپ خبر : خانم گل فوتسال آسیا: ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند

خانم گل فوتسال آسیا: ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند

عضو کرمانشاهی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تمرینات پرفشاری را جهت شرکت در تورنمنت کافا پیگیری می کنیم. به گزارش یاریزان؛ عضو تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی این تیم پیش از اعزام به تورنمنت کافا گفت: اردوی تیم ملی از روز شنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و طبق برنامه ریزی کادر فنی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می کنیم. وی ادامه داد: پس از برگزاری رقابتهای سوپر لیگ که جمعه 30 دیماه برگزار شد، وارد اردو شده و بازیکنان پس از برگزاری یک جلسه ریکاوری ، تمرینات پرفشار و مستمری را برای حضور در تورنمنت کافا انجام می دهند. شیربیگی گفت: زمان آماده سازی برای تورنمنت فوق بسیار کم است اما ما همه تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. همانطور که می دانید تیم ازبکستان حریف سرسختی برای ما در این تورنمنت محسوب می شود و از مدتها قبل در اردوهای آماده سازی حضور دارد.

خانم گل فوتسال آسیا به تعطیلی تیم ملی فوتسال بانوان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت ازبک‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

خانم گل فوتسال آسیا به تعطیلی تیم ملی فوتسال بانوان طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: طی این مدت ازبک‌ها با برنامه‌ریزی و تلاش فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

به گزارش یاریزان؛ سارا شیربیگی ملی پوش کرمانشاهی فوتسال ایران با اشاره به قهرمانی تیم ایران در رقابت های آسیای مرکزی (کافا) اظهارکرد: سطح چنین مسابقاتی برای ایران که قهرمان آسیاست چندان بالا نیست و حتی دو بازی اول ما هم در این رقابت‌ها بیشتر جنبه بازی تدارکاتی و هماهنگ شدن بازیکنان را داشت.

 

------------------------------------

وی به پیروزی ۵ بر ۴ ایران برابر ازبکستان در فینال این مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به اینکه چندسالی بود که اردو نداشتیم و تیم ملی تعطیل شده بود و از طرفی جوانگرایی هم صورت گرفته، برای همین ازبک‌ها فاصله خود را با ما کم کرده‌اند.

خانم گل کرمانشاهی مسابقات کافا تصریح کرد: به واسطه شرایطی که تیم ملی طی سالهای گذشته داشته، از آن تیم قهرمان آسیا که سابقا بودیم، فاصله گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: برای حضور در مسابقات کافا هم تنها سه روز در اردوها بودیم و تنها شانسی که داشتیم این بود که همه بازیکنان مستقیم از رقابت‌های لیگ برتر به مسابقات کافا اعزام شدند و این باعث شد تاحدودی در آمادگی باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شیربیگی در ادامه در خصوص جوانگرایی در تیم ملی هم گفت: در مسابقات اخیر حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد تیم ملی جوانگرایی شده بود و تنها سه نفر از بازیکنان با تجربه سابق در تیم حضور داشتیم و همین بازیکنان باتجربه موثرترین نقش را در این رقابت‌ها داشتند.

وی جوانگرایی را لازمه رشد تیم ملی فوتسال بانوان دانست و ادامه داد: البته برای تحقق این مسئله باید برنامه‌ریزی و بررسی های دقیقی از سوی مسئولین انجام گیرد و در کنار جوانان از باتجربه‌ها نیز بهره گرفته شود.

خانم گل کرمانشاهی لیگ برتر ایران تاکید کرد: باتوجه به تعطیلی سالهای اخیر تیم ملی فوتسال بانوان، نمی‌توان به صورت یکدفعه ای در تیم ملی جوانگرایی کرد، بلکه ابتدا باید با حضور در بازیهای تدارکاتی و تورنمنت‌های مختلف تجربه آنها را بالا برد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی