رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 22 اسفند 1398 - 12:52
  • کد خبر : ۶۲۵۸
  • چاپ خبر : خانم گل آسیا و ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران در جمع برترین‌های جهان

خانم گل آسیا و ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران در جمع برترین‌های جهان

فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان را اعلام کرد که در این بین نام خانم گل کرمانشاهی آسیا نیز دیده می شود.

وب سایت معتبر “فوتسال پلنت” نام سارا شیربیگی، ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران را در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۹ قرار داده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وب سایت معتبر “فوتسال پلنت” نام سارا شیربیگی، ورزشکار کرمانشاهی و ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران را در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان در سال ۲۰۱۹ قرار داده است.

به گزارش یاریزان، وب سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله بهترین‌های فوتسال جهان را انتخاب می‌کند، امسال با چند ماه تاخیر انتخاب بهترین‌های فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ را آغاز کرده است و پس از انتخاب ۱۰ داور و دروازه‌بان برتر اکنون بازیکنان برتر سال ۲۰۱۹ را مشخص کرده است. در این لیست نام سارا شیربیگی، ملی‌پوش فوتسال بانوان ایران به چشم می‌خورد.

 

------------------------------------

نمایندگان کشورهای برزیل،ژاپن، اسپانیا، پرتغال و پاراگوئه نیز دراین لیست حضور دارند. از کشور برزیل چهار نفر، اسپانیا دو نفر و از پاراگوئه، ژاپن، پرتغال و ایران نیز هر کدام یک بازیکن در این لیست قرار دارند.

پیش از این فوتسال پلنت، نام گلاره ناظمی دیگر ورزشکار کرمانشاهی را در بین ۱۰ داور و فرزانه توسلی را بین ۱۰ دروازه‌بان برتر خود قرار داده بود.

سارا شیربیگی ملی پوش کرمانشاهی فوتسال بانوان ایران عنوان هایی همچون قهرمانی در جام ملت های آسیا، خانم گلی جام ملت های آسیا، قهرمانی در رقابت های دانشجویان جهان و قهرمانی های متعدد در لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی