رفتن به بالا
  • جمعه - 22 مهر 1401 - 14:41
  • کد خبر : ۱۳۷۰۵
  • چاپ خبر : حضور شاهین کرمانشاه در لیگ یک فوتسال در هاله‌ای از ‌ابهام قرار دارد

حضور شاهین کرمانشاه در لیگ یک فوتسال در هاله‌ای از ‌ابهام قرار دارد

در چهارچوب بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته یک کشور دو تیم شاهین کرمانشاه و نفت امیدیه در ورزشگاه امیدیه به مصاف هم رفتند. این بازی به ضربات پنالتی کشید و در نهایت این شاهین بود که جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه شرایط را برای تداوم حضور تیم شاهین در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال سخت توصیف کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه شرایط را برای تداوم حضور تیم شاهین در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال سخت توصیف کرد.

به گزارش یاریزان؛ سید احسان احسانی به فاصله حدود یک ماه تا زمان شروع رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، حضور تیمش در این رقابت ها را در هاله‌ای از ابهام دانست و اظهارکرد: اگر بخواهیم در رقابت های امسال شرکت کنیم، تنها حدود ۱۰۵ میلیون تومان پول ورودی مسابقات است، درحالیکه ما هنوز بدهی ناشی از هزینه های حمل و نقل، تغذیه و لباس سالهای قبل باشگاه را تسویه نکرده ایم.

 

------------------------------------

سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه با تاکید براینکه این تیم برای حضور در رقابت های لیگ امسال به حدود یک میلیارد تومان پول نیاز دارد، گفت: این رقم تنها برای تثبیت حضورمان در لیگ یک است و اگر بخواهیم تیمی برای صعود به لیگ برتر ببندیم به چند میلیارد تومان نیاز است که نمی توانیم چنین هزینه‌ای را تامین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون تا پایان مهر ماه یعنی حدود ۱۰ روز دیگر فرصت داریم تا ۱۰۵ میلیون تومان حق ورودی مسابقات را واریز کنیم، در غیر این صورت خودبخود امتیاز لیگ یکی تیم لغو خواهد شد.

احسانی با بیان اینکه در هفته اول آبان ماه هم قرعه کشی لیگ برگزار خواهد شد، گفت: در حال حاضر تمرینات تیم را با سرمربیگری منصور محمودی آغاز کرده ایم و همزمان پیگیر جذب اسپانسر هم هستیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با جذب اسپانسر از طریق دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در لیگ حضور داشته باشیم و شرایطی فراهم نشود که بعد از ۱۰ سال این تیم منحل شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی