رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 دی 1402 - 09:22
  • کد خبر : ۱۷۴۴۴
  • چاپ خبر : حضور تیمی از بانوان آذربایجان غربی در لیگ دسته یک والیبال از سال آینده
رییس هیات والیبال آذربایجان غربی:

حضور تیمی از بانوان آذربایجان غربی در لیگ دسته یک والیبال از سال آینده

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

پیمان رضایی رییس هیات والیبال آذربایجان غربی: تیمی از بانوان آذربایجان غربی در لیگ دسته یک والیبال از سال آینده حضور خواهد داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی: تیمی از بانوان آذربایجان غربی در لیگ دسته یک والیبال از سال آینده حضور خواهد داشت. همچنین هزینه ها و شهریه های دوره های والیبال یکسان سازی می شود.

به گزارش یاریزان؛ پیمان رضایی در اولین نشست نواب هیات های شهرستانی با رییس هیات والیبال آذربایجان غربی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد:  از تلاش تک به تک نواب رییس شهرستان ها که با حداقل امکانات و تجهیزات سعی در ارتقا و پیشرفت والیبال استان دارند قدردانی می کنم.

 

------------------------------------

وی افزود: طی چندسال گذشته شاهد حضور مردان والیبالیست استان در لیگ های مختلف بودیم و امروز بسیار خرسندیم که بانوان نیز در لیگ های دسته یک و برتر  فعالیت دارند و بیش از ۱۵ نفر در تیم های مختلف بازی می کنند.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با بیان اینکه این جلسه اولین جلسه تخصصی با نواب رییس است و دوست داریم که این جلسه و تمامی جلسات دارای خروجی باشد، گفت: موقعیت والیبال در استان و ارومیه به عنوان قلب تپنده و ورزش اول بر هیچ کسی پوشیده نیست اما وظیفه داریم در تمامی شهرستان ها  برای شناسایی و معرفی والیبالبیست ها به لیگ برتر حتی برای یک نفر هم شده تلاش کنیم.

رضایی در خصوص برخی انتقادات در رابطه با عدم تعامل بین مربیان و هیات ها تصریح کرد: اگر هیات ها با مربیان هماهنگ نیستند و نمی توانند هم افزایی کنند به ضعف روسای هیات والیبال برمی گردد و موظف هستند همدلی و تعامل را ایجاد کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به انتقادات ادامه داد: نباید یکطرفه بررسی کنیم و باید به گلایه های مربیان نیز توجه کنیم.

رضایی با بیان اینکه هرکسی که در والیبال زحمت می کشد باید به موقعیت خود دست یابد، یادآور شد: منبع اصلی استعدادهای ما آموزش و پرورش است و روسای هیات ها باید با آموزش و پرورش کاملاً هماهنگ باشد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی انجام یافته توسط هیات والیبال استان گفت: کیفیت زیرساختی موجود در شان والیبال استان نبود و باید اقداماتی در راستای تجهیز یک سالن مناسب انجام می شد که  تاکنون سه میلیارد تومان برای خانه والیبال کاپیتان سعید معروف هزینه شده است.

رضایی تأکید کرد: روسای هیات ها در همه مسائل و موارد مربوط به والیبال باید پای کار باشند.

رییس هیات والیبال آذربایجان غربی با بیان اینکه هیات برنامه ریزی یکسانی برای حوزه زنان و مردان  دارد، اظهار کرد: حوزه بانوان با آقایان در هیات استان هیچ تفاوتی ندارد و فضایی را متصور نیستیم که در آن ارجحیت والیبال مردان بر زنان بازگو شود.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای اولین جلسه نشست نواب رییس شهرستان ها با رییس هیات والیبال استان جمع بندی پیشنهادات برای ۱۴۰۳ است، افزود: برای سال آینده تمامی برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که رویدادهای والیبالی در قالب مسابقات و جشنواره ها افزایش یابد.

رضایی با اشاره به برگزاری اولین دور از مرحله استعدادیابی برای رده سنی زیر چهارده سال گفت: همچنین برای متولدین ۸۶.۱.۱ به بالا در دو حوزه دختران و پسران استعدادیابی انجام خواهد شد و آمادگی داریم در صورت درخواست و اعلام آمادگی در شمال و جنوب استان نیز این استعدادیابی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی میزان شهریه دوره های آموزش والیبال در سراسر استان گفت: در حال بررسی شهریه کلاس ها اعم از تعداد نفرات و درجه مربیان هستیم که با هماهنگی نهادهای متولی این موضوع ابلاغ می شود و برای ۱۴۰۳ هزینه ها و شهریه ها باید یکسان سازی شده و هیات ها هم بر مبنای آن کار خواهند کرد.

 

شایان ذکر است تیم مردان شهرداری ارومیه سالهاست که در لیگ برتر ایران حضور دارد و استعدادهای بیشماری را به والیبال کشور معرفی کرده است اما سرمایه گذاری در بخش بانوان نیز می تواند راهکار مناسبی برای معرفی استعدادها در بخش بانوان نیز باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی