رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 25 شهریور 1400 - 17:33
  • کد خبر : ۱۱۷۴۳
  • چاپ خبر : حضور بانوان کردستانی در رقابت های گروهی لیگ دسته دوم فوتسال کشور

حضور بانوان کردستانی در رقابت های گروهی لیگ دسته دوم فوتسال کشور

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

تیم فوتسال بانوان شورای دلبران قروه به عنوان نماینده استان کردستان در گروه چهارم رقابت های گروهی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور حضور پیدا کرده است و برای صعود به لیگ دسته یکم به مصاف حریفان خود می رود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال بانوان شورای دلبران قروه به عنوان نماینده استان کردستان در گروه چهارم رقابت های گروهی لیگ دسته دوم فوتسال بانوان ایران حضور پیدا کرده است و برای صعود به لیگ دسته یک به مصاف حریفان خود می رود.

به گزارش یاریزان؛ شانزدهمین دوره رقابت های فوتسال بانوان لیگ دسته دوم کشور با برگزاری مسابقات گروه های یک تا چهار از روز شنبه ۲۷ شهریور آغاز می شود و تا دوم مهرماه ادامه خواهد شد.

 

------------------------------------

دور نخست مرحله گروهی این رقابت ها با حضور ۲۷ تیم ( چهار گروه ۶ و ۷ تیمی) به میزبانی شهرهای تهران، جویبار، آمل و گیلان برگزار می شود و در پایان از هر گروه ۲ تیم به دور نهایی راه پیدا می کنند تا پس از برگزاری رقابت های دور نهایی چهار تیم جواز حضور در لیگ دسته یکم فوتسال بانوان کشور را بدست آوردند.

گفتنی است؛ بانوان فوتسالیست تیم شورای دلبران قروه به عنوان نماینده استان کردستان در این دوره از رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم بانوان حضور دارند و در گروه چهارم با تیم های نصیر نکا، ذوالفقار جم، شهرداری رفسنجان و کادوس گیلان هم گروه هستند و مسابقات خود را از روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به میزبانی استان گیلان برگزار خواهند کرد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی