رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 مهر 1398 - 13:55
  • کد خبر : ۵۶۰۵
  • چاپ خبر : بانوان برای تماشای مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا هیچ مشکلی نخواهند داشت

بانوان برای تماشای مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا هیچ مشکلی نخواهند داشت

به گزارش یاریزان؛ پریسا علیلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و مسئول کمیته بانوان ستاد برگزاری مسابقات فوتسال آسیا گفت:خوشبختانه باتوجه به تجربه ارزشمند مسابقات لیگ ملتهای والیبال تمام زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آماده می باشد و در این دوره مسابقات بجهت استقبال بانوان در مسابقات لیگ ملتهای والیبال یک سکو دیگر نیز به ظرفیت قبلی اضافه شده است که امیدواریم میزبان خوب و شایسته ای برای این بازی ها در ارومیه باشیم.

مسئول کمیته بانوان ستاد برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا: خوشبختانه باتوجه به تجربه ارزشمند مسابقات لیگ ملتهای والیبال، تمام زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آماده می باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول کمیته بانوان ستاد برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا: خوشبختانه باتوجه به تجربه ارزشمند مسابقات لیگ ملتهای والیبال، تمام زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آماده می باشد.
به گزارش یاریزان؛ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: یک چهارم ظرفیت سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر ارومیه برای تماشای مسابقات مرحله مقدماتی فوتسال آسیا برای بانوان در نظر گرفته شده است‌.

پریسا علیلو در حاشیه بازدید از محل استقرار بانوان گفت: خوشبختانه باتوجه به تجربه ارزشمند مسابقات لیگ ملتهای والیبال، تمام زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آماده می باشد و در این دوره مسابقات بجهت استقبال بانوان در مسابقات لیگ ملتهای والیبال یک سکو دیگر نیز به ظرفیت قبلی اضافه شده است که امیدواریم میزبان خوب و شایسته ای برای این بازی ها در ارومیه باشیم.

 

------------------------------------

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی و مسئول کمیته بانوان ستاد برگزاری این مسابقات همکاری تمام اعضای ستاد و دستگاههای اجرایی برای حضور بانوان در مسابقات را مثبت ارزیابی نمود و بیان کرد:تا به امروز چندین جلسه تخصصی کمیته بانوان مسابقات برای حضور بانوان جهت تماشای مسابقات انجام شده است و نقاط ضعف و قوت تجربه قبلی حضور بانوان در ورزشگاه جمع بندی و بررسی شده تا در این دوره از مسابقات حضور بانوان برای تماشای بازی ها بدون هیچ مشکل و بصورت مطلوب انجام شود.
تمام امکانات رفاهی و خدماتی و مسیرهای ورودی و خروجی بانوان به تفکیک و با حفظ و رعایت تمام جوانب آماده است.

برنامه کامل مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا به شرح ذیل است:

چهارشنبه اول آبان ماه

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تاجیکستان – نپال، ساعت ۱۳:۰۰

ازبکستان – افغانستان، ساعت ۱۵:۳۰

ایران – ترکمنستان، ساعت ۱۸:۰۰

پنجشنبه دوم آبان ماه

افغانستان – تاجیکستان، ساعت ۱۳:۰۰

نپال – ازبکستان، ساعت ۱۵:۳۰

قرقیزستان – ترکمنستان، ساعت ۱۸:۰۰

جمعه سوم آبان ماه

نپال – افغانستان، ساعت ۱۳:۰۰

ازبکستان – تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰

ایران – قرقیزستان، ساعت ۱۸:۰۰

گفتنى است این رقابت ها از اول تا سوم آبان ماه با حضور ٧ تیم در ارومیه برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی