رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 شهریور 1401 - 13:29
  • کد خبر : ۱۳۲۹۶
  • چاپ خبر : حضور بانوان در دیدار استقلال و مس کرمان + وب سایت خرید بلیط بازی

حضور بانوان در دیدار استقلال و مس کرمان + وب سایت خرید بلیط بازی

باشگاه استقلال در خصوص حضور بانوان در دیدار تیم های استقلال و مس کرمان اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان خواهد رفت. بلیت فروشی مسابقه تیم های استقلال و مس کرمان از طریق سایت https://footballeticket.ir آغاز شده است. با اعلام سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ مجوزهای لازم، بانوان هوادار تیم فوتبال استقلال می‌توانند از طریق وب سایت فوق، اقدام به خرید بلیت مسابقه نمایند. بانوان محترم از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره ۲۱ می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره ۲ در سکوی شماره ۵ مستقر شوند. اتوبوس برای انتقال بانوان محترم از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس در نظر گرفته شده است. همراه داشتن بلیت ورودی و کارت ملی نیز الزامی است. شایان ذکر است؛ وزیر کشور هم ۴ روز قبل در تاریخ ۲۹ مرداد سال جاری، اعلام کرد مشکلی برای ورود و حضور بانوان به ورزشگاه‌ها در دیدار های لیگ برتر فوتبال ایران وجود ندارد. طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیط فروشی امکان تماشای مسابقه استقلال و مس را دارند.

باشگاه استقلال در خصوص حضور بانوان در مصاف تیم‌های استقلال و مس کرمان اطلاعیه ای صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه استقلال در خصوص حضور بانوان در دیدار تیم های استقلال و مس کرمان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان خواهد رفت.

 

------------------------------------

بلیت فروشی مسابقه تیم های استقلال و مس کرمان از طریق سایت https://footballeticket.ir آغاز شده است.

با اعلام سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته و اخذ مجوزهای لازم، بانوان هوادار تیم فوتبال استقلال می‌توانند از طریق وب سایت فوق، اقدام به خرید بلیت مسابقه نمایند.

بانوان محترم از ورودی شرقی ورزشگاه آزادی، پارکینگ شماره ۲۱ می‌توانند وارد ورزشگاه شده و از طریق تونل شماره ۲ در سکوی شماره ۵ مستقر شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اتوبوس برای انتقال بانوان محترم از پارکینگ شماره ۲۱ به تونل ۲ و بالعکس در نظر گرفته شده است.

همراه داشتن بلیت ورودی و کارت ملی نیز الزامی است.

شایان ذکر است؛ وزیر کشور هم ۴ روز قبل در تاریخ ۲۹ مرداد سال جاری، اعلام کرد مشکلی برای ورود و حضور بانوان به ورزشگاه‌ها در دیدار های لیگ برتر فوتبال ایران وجود ندارد.

طبق این برنامه ریزی ۵۰۰ هوادار خانم از طریق سامانه بلیط فروشی امکان تماشای مسابقه استقلال و مس را دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی