رفتن به بالا
  • سه شنبه - 31 مرداد 1402 - 21:47
  • کد خبر : ۱۶۴۳۳
  • چاپ خبر : حسین کیهانی مسافر هانگژو می‌شود / دعوت از دونده کرمانشاهی پس از رکوردشکنی

حسین کیهانی مسافر هانگژو می‌شود / دعوت از دونده کرمانشاهی پس از رکوردشکنی

مسابقات آسیایی 2018 در حالی با رشته دو و میدانی ادامه یافت که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی توانست مقام قهرمانی و مدال طلای ماده سه هزار متر بامانع را کسب کند.

دونده کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: پس از رکوردشکنی در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور، از سوی فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی دعوت شدم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دونده کرمانشاهی تیم ملی دوومیدانی ایران گفت: پس از رکوردشکنی در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور، از سوی فدراسیون برای حضور در بازی‌های آسیایی دعوت شدم.

به گزارش یاریزان؛ حسین کیهانی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به رکوردشنکی دوباره‌اش در دوی سه هزار متر بامانع، اظهارکرد: روز گذشته (۳۰ مرداد) در جریان برگزاری مسابقات لیگ باشگاه های کشور توانستیم رکوردم را در ماده سه هزار متر با مانع ارتقاء دهم.

 

------------------------------------

وی افزود: سال ۱۳۹۶ با ثبت رکورد ۸:۵۳،۳۹ دقیقه در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع، رکورد این ماده را در کشور به نام خودم ثبت کردم که تا روز گذشته این رکورد همچنان پابرجا بود.

این دونده کرمانشاهی تصریح کرد: روز گذشته (دوشنبه)در جریان مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور با ثبت رکورد ۸:۴۶،۷۱ دقیقه ضمن ارتقاء رکورد قبلی خودم، مقام قهرمانی این ماده را بدست آوردم.

وی افزود: یک روز قبل از مسابقه در ماده سه هزار متر با مانع، در ماده ۵۰۰۰ متر هم شرکت کردم که در آن مسابقه هم توانستم مقام اول را کسب کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حسین کیهانی که سال ۲۰۱۸ در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی با ثبت رکورد ۸:۲۲ دقیقه در ماده سه هزار متر با مانع توانسته بود مدال طلای این رقابت‌ها را بدست بیاورد، افزود: پس از پایان مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور و کسب دو عنوان قهرمانی در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع و۵۰۰۰ متر قصد داشتم که به کرمانشاه بازگردم، اما از سوی مسئولان فدراسیون با من تماس گرفته شد و اعلام کردند که برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو جهت انجام تست پزشکی به استادیوم آزادی مراجعه کنم.

وی تاکید کرد: خوشحالم که پس از چهار سال دوباره می‌توانم در بازی‌های آسیایی شرکت کنم و امیدوارم بتوانم دوباره برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا تاکید کرد: طی ماه‌های گذشته دچار مصدومیت شده بودم و پس از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و کسب مدال طلای این رقابت ها، بازهم از ناحیه دوقلوی ران دچار اسپاسم شدید شدم و مدتی طول کشید تا بهبودی کاملم را بدست آورم.

وی افزود: طی این مدت دبیر هیات پزشکی ورزشی استان پیگیری زیادی را برای تسریع در روند بهبودم انجام داد که جای قدردانی دارد.

کیهانی در ادامه از حمایت های فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی کرد و این حمایت ها را مایه دلگرمی‌اش دانست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی