رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 آبان 1402 - 08:42
  • کد خبر : ۱۶۹۵۳
  • چاپ خبر : حسن جانفشان مدال برنز مسابقات تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی را کسب کرد
با قبول شکست مقابل حریف کره ای؛

حسن جانفشان مدال برنز مسابقات تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی را کسب کرد

حسن جانفشان ورزشکار اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای مدال برنز مسابقات تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی را کسب کرد به گزارش یاریزان؛ رقابتهای پاراتنیس روی میز چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی با رقابت ملی پوشان ایران پیگیری شد که طی آن حسن جانفشان موفق به کسب مدال برنز قرار شد. مجید احتشام زاده، سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در پایان رقابت‌های دور گروهی بخش انفرادی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به عملکرد حسن جانفشان اشاره کرد و گفت: جانفشان جانانه مسابقه داد. جانفشان پیش از مرحله یک چهارم نهایی حریف تایوانی را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز پینگ پنگ باز تایلندی را از پیش رو برداشت که این دو برد بسیار ارزشمند است. نباید از برد سه بر صفر برابر حریف تایلندی راحت بگذریم. این پیروزی نشان می‌دهد که پین پنگ ایران در بخش پارا نیز پیشرفت کرده است. حسن جانفشان با شکست مقابل حریف کره‌ای نتوانست به فینال پاراتنیس روی میز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو راه پیدا کند. ملی پوش پاراتنیس روی میز ایران در کلاس دو که به دیدار نیمه‌نهایی بخش انفرادی راه یافته بود، امروز مقابل حریفی از کره جنوبی قرار گرفت و این بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. جانفشان که شب گذشته، مدال برنزش را قطعی کرده بود، امروز برای راهیابی به فینال مقابل ورزشکار کره جنوبی قرار گرفت اما نتوانست از سد این حریف بگذرد و صاحب مدال برنز شد.

حسن جانفشان ورزشکار اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای مدال برنز مسابقات تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی را کسب کرد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حسن جانفشان ورزشکار اشنویه ای با قبول شکست مقابل حریف کره ای مدال برنز مسابقات تنیس روی میز بازی های پاراآسیایی را کسب کرد

به گزارش یاریزان؛ رقابتهای پاراتنیس روی میز چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی با رقابت ملی پوشان ایران پیگیری شد که طی آن حسن جانفشان موفق به کسب مدال برنز قرار شد.

 

------------------------------------

مجید احتشام زاده، سرمربی تیم ملی پاراتنیس روی میز ایران در پایان رقابت‌های دور گروهی بخش انفرادی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به عملکرد حسن جانفشان اشاره کرد و گفت: جانفشان جانانه مسابقه داد.

جانفشان پیش از مرحله یک چهارم نهایی حریف تایوانی را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز پینگ پنگ باز تایلندی را از پیش رو برداشت که این دو برد بسیار ارزشمند است. نباید از برد سه بر صفر برابر حریف تایلندی راحت بگذریم. این پیروزی نشان می‌دهد که پین پنگ ایران در بخش پارا نیز پیشرفت کرده است.

حسن جانفشان با شکست مقابل حریف کره‌ای نتوانست به فینال پاراتنیس روی میز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو راه پیدا کند. ملی پوش پاراتنیس روی میز ایران در کلاس دو که به دیدار نیمه‌نهایی بخش انفرادی راه یافته بود، امروز مقابل حریفی از کره جنوبی قرار گرفت و این بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این ورزشکار اشنویه ای که شب گذشته، مدال برنزش را قطعی کرده بود، امروز برای راهیابی به فینال مقابل ورزشکار کره جنوبی قرار گرفت اما نتوانست از سد این حریف بگذرد و صاحب مدال برنز شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی