رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 13:42
  • کد خبر : ۸۱۸۱
  • چاپ خبر : جواد فروغی در مسابقات آزاد تیراندازی اندونزی با اختلاف در جایگاه نخست ایستاد
درخشش ورزشکار ایلامی؛

جواد فروغی در مسابقات آزاد تیراندازی اندونزی با اختلاف در جایگاه نخست ایستاد

جواد فروغی ملی پوش المپیکی ایلامی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم.

با برگزاری مسابقات آزاد بین المللی تیراندازی اندونزی جواد فروغی تیرانداز ایلامی و المپیکی کشورمان در رشته تپانچه بادی با امتیاز درخشان ۲۴۴.۲ در فینال با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری مسابقات آزاد بین المللی تیراندازی اندونزی جواد فروغی تیرانداز ایلامی و المپیکی ایران در رشته تپانچه بادی با امتیاز درخشان ۲۴۴.۲ در فینال با اختلاف زیاد نسبت به سایر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش یاریزان؛ این رقابتها از روز گذشته در مرحله مقدماتی تپانچه بادی بانوان آغاز شده بود و امروز ۱۸ آبان ماه با برگزاری مرحله مقدماتی تپانچه بادی آقایان و حضور ۴ نماینده کشورمان پیگیری شد.

 

------------------------------------

پس از اتمام مرحله مقدماتی در نهایت جواد فروغی با کسب ۵۸۵ امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد. روز گذشته هم هانیه رستمیان دیگر ورزشکار المپیکی تپانچه ایران با امتیاز ۵۷۸ به عنوان نفر اول فینالیست شده بود.

طبق تصمیم کمیته برگزاری مسابقات، فینال این رقابتها که با حضور ۴ ورزشکار برتر بانوان و ۴ ورزشکار برتر آقایان دنبال شد که نماینده کشورمان جواد فروغی با کسب امتیاز عالی ۲۴۴/۲ در جایگاه اول ایستاد و به عنوان قهرمان این رقابتها شناخته شد. هانیه رستمیان هم در نهایت جایگاه هفتم مسابقات را به خود اختصاص داد.

پس از فروغی نماینده کشورهای بنگلادش و هندوستان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین با پایان مرحله مقدماتی دیگر تیراندازان کشورمان وحید گل خندان، چنگیز مسیب زاده و امیر جوهری خو به ترتیب با امتیازات ۵۶۵، ۵۶۳ و ۵۶۱ به کار خود پایان دادند.

این رقابتها در مجموع دو بخش آقایان و بانوان با حضور ۸۸ ورزشکار تپانچه از ۷ کشور دنیا به میزبانی نمادین اندونزی و به صورت آنلاین برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی