رفتن به بالا
  • شنبه - 6 اسفند 1401 - 12:17
  • کد خبر : ۱۵۲۸۱
  • چاپ خبر : جمشید خیرآبادی مجددا رئیس هیئت کشتی استان کردستان شد

جمشید خیرآبادی مجددا رئیس هیئت کشتی استان کردستان شد

ه گزارش یاریزان؛ جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان با بیان این مطلب افزود: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می کنم که به هیئت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را به ما داد. وی ادامه داد: البته هدف اصلی ما کمک به برنامه های کشتی کشور و فدراسیون کشتی بود و اگر بازهم فدراسیون به ما اعتماد کند، حتما در خدمت کشتی کشور خواهیم بود. خیرآبادی تصریح کرد: دو رقابت سنگین را به فاصله ی دو روز برگزار کردیم و سعی کردیم که بعنوان میزبان در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل اجرا شود.

جمشید خیرآبادی با رأی قاطع اعضای مجمع انتخاباتی، مجددا بعنوان رئیس هیئت کشتی استان کردستان انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جمشید خیرآبادی با رأی قاطع اعضای مجمع انتخاباتی، مجددا بعنوان رئیس هیئت کشتی استان کردستان انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انخاباتی هیئت کشتی استان کردستان، صبح امروز با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی و ۲۳ نفر اعضای مجمع در شهر سنندج برگزار شد و در پایان جمشید خیرآبادی با ۲۳ رأی قاطعانه برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب شد.

 

------------------------------------

دکتر خیرآبادی که سابقه مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را نیز در کارنامه دارد، از رؤسای موفق هیئت کشتی استان های کشور در سال های گذشته بوده که خدمات ارزنده ای را به کشتی کردستان داشته است و رأی قاطع اعضای مجمع به وی نشاندهنده عملکرد مثبت وی در کشتی کردستان بوده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی