رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 خرداد 1401 - 16:46
  • کد خبر : ۱۲۲۸۲
  • چاپ خبر : جمشید خیرآبادی: به دنبال میزبانی مسابقات بزرگتر هستیم/ زیرساخت های خوبی در کردستان فراهم است

جمشید خیرآبادی: به دنبال میزبانی مسابقات بزرگتر هستیم/ زیرساخت های خوبی در کردستان فراهم است

ه گزارش یاریزان؛ جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان با بیان این مطلب افزود: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می کنم که به هیئت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را به ما داد. وی ادامه داد: البته هدف اصلی ما کمک به برنامه های کشتی کشور و فدراسیون کشتی بود و اگر بازهم فدراسیون به ما اعتماد کند، حتما در خدمت کشتی کشور خواهیم بود. خیرآبادی تصریح کرد: دو رقابت سنگین را به فاصله ی دو روز برگزار کردیم و سعی کردیم که بعنوان میزبان در رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل اجرا شود.

جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان پس از پایان مسابقات قهرمان کشوری نونهالان به میزبانی سنندج گفت: با توجه به تجارب خوبی که از برگزاری مسابقات مختلف به دست آورده ایم به دنبال میزبانی رقابت‌های جهانی و آسیایی در کردستان هستیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان پس از پایان مسابقات قهرمان کشوری نونهالان به میزبانی سنندج گفت: با توجه به تجارب خوبی که از برگزاری مسابقات مختلف به دست آورده ایم به دنبال میزبانی رقابت‌های جهانی و آسیایی در کردستان هستیم.

به گزارش یاریزان؛ جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: مسابقات قهرمان کشوری نونهالان چندمین میزبانی استان کردستان در سال های اخیر بود، پیش از این میزبان رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی، لیگ برتر و لیگ منطقه ای غرب بودیم و با توجه به تجارب خوبی که در این زمینه به دست آورده‌ایم و همچنین داشتن زیرساخت‎های خوبی مانند سالن ۶هزار نفری،به دنبال میزبانی مسابقات معتبربین‌المللی آسیایی و جهانی هستیم.

 

------------------------------------

خیرآبادی درباره مسابقات کشتی قهرمان کشوری نونهالان افزود: حضور هزار و ۲۷۴ کشتی گیر، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی در رقابت‌های ماراتن گونه کشتی قهرمان کشوری نونهالان به میزبانی سنندج نشان داد که هیچ وقت دست کشتی ایران خالی نیست و سرمایه‌های خوبی داریم که با برنامه‌ریزی علمی و عملی می توانیم آنها را به رده قهرمانان بزرگی در جهان و المپیک برسانیم.

رئیس هئیت کشتی استان کردستان درباره حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برای میزبانی مسابقات خاطر نشان کرد: از آقای جولایی مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کردستان که تلاش بسیاری برای میزبانی مسابقات کردند تا سالن ۶ هزارنفری ۲۲ گولان در اختیار هئیت کشتی قرار بگیرد، تشکر می کنم. از فدراسیون کشتی هم برای اعطای میزبانی مسابقات نونهالان به استان کردستان قدردانی می کنم. اما ازنظر مالی هیچ اسپانسری نداشتیم و تمام هزینه‌ها بر گردن هیئت کشتی بود و با توجه به مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها، کار بسیار سختی برای تامین هزینه‌های برگزاری داشتیم.

رئیس هئیت کشتی استان کردستان به شاخص های رو به رشد کشتی در این استان اشاره کرد و اظهار داشت: یک نمونه از رشد کشتی استان کردستان را در مسابقات قهرمانی نونهالان کشوری دیدیم که تیم کشتی فرنگی استان که در سال گذشته به مقام بیستم رسیده بود، امسال با ۱۲ رده صعود در جایگاه هشتم قرار گرفت. در کشتی آزاد هم از جایگاه بیست و هشتم به رده سیزدهم رسیده ایم که امیدواریم با همت مربیان این عزیز این رده‎ها سال به سال ارتقا پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان با اشاره به تاثیرگذاری مربیان با دانش در تربیت کشتی گیران قهرمان گفت: در بخش مربیان هم به دنبال تربیت و آموزش مربیان صاحب سبک هستیم و معتقدم کشتی گیر به اندازه کیفیتی که مربی دارد، رشد می کند و به همین خاطر روی پرورش مربیان با دانش، توانمند و آگاه و فنی برنامه ریزی کرده ایم تا آنها کشتی گیران سطح بالایی را تربیت کنند و باعث افتخار استان کردستان و کشورمان شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی