رفتن به بالا
  • شنبه - 7 تیر 1399 - 12:54
  • کد خبر : ۷۰۴۳
  • چاپ خبر : جلسه کمیسیون ماده ۵ در خصوص امور باشگاه های استان ایلام برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده ۵ در خصوص امور باشگاه های استان ایلام برگزار شد

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

  جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور مسئولان استان ایلام با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاههای خصوصی در دفتر مدیر کل ورزش وجوانان این استان برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ جلسه کمیسیون ماده (۵)با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ، کریمی معاون امور ورزش ، نیکسرشت معاون امور ورزش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جلسه کمیسیون ماده ۵ با حضور مسئولان استان ایلام با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاههای خصوصی در دفتر مدیر کل ورزش وجوانان این استان برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ جلسه کمیسیون ماده (۵)با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام ، کریمی معاون امور ورزش ، نیکسرشت معاون امور ورزش بانوان اداره کل ، فیض الهی مسئول فنی و مهندسی و سایر اعضا با موضوع بررسی مسائل و مشکلات باشگاههای خصوصی در دفتر مدیر کل برگزار شد.

 

------------------------------------

علی شائی در این جلسه اظهار داشت: با اشاره نقش کمی و کیفی باشگاههای ورزشی در توسعه ورزش استان ایلام گفت : هم اکنون ۳۷۰ باشگاه ورزشی در ۱۱شهرستان فعالیت دارند و براساس رتبه بندی اعلام شده توسط هیأت پزشکی ورزشی بر انجام مساعدت های لازم در قالب امتیازهای فنی و اعتباری باشگاههای برتر در اولویت قرار می گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه گفت: نقش باشگاههای ورزشی خصوصی و دولتی را در توسعه ورزش، استعدادیابی و شناسایی پتانسیل بالقوه استان بسیار پراهمیت خواهند و افزود : علاوه بر توسعه ورزش قهرمانی، باشگاههای ورزشی به عنوان مدرسه اخلاق بایستی با اندیشیدن تمهیدات لازم زمینه مناسب را جهت ارتقای فرهنگ عمومی ورزشکاران با در نظر گرفتن معیارهای اخلاقی فراهم کند.

مظفر علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این جلسه ضمن بیان این مطلب که یکی از اهداف مهم این کمیسیون ممانعت از تاسیس باشگاه هایی فاقد فضاهای استاندارد و ورزشی است خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های این کمیسیون و شرایط تمدید مجوز های باشگاه ها استاندارد سازی محیط های انان و نظارت بر عملکرد مربیان و مدیریتی ان می باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه حمایتی به باشگاه های خصوصی استان دارد و سعی شده است تعامل خوبی با باشگاه های استان برقرار کنیم.

 

ایلام | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی