رفتن به بالا
  • جمعه - 10 بهمن 1399 - 21:13
  • کد خبر : ۹۳۶۹
  • چاپ خبر : جشنواره های گل در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به پا شد!
پس از برگزاری پنج دیدار؛

جشنواره های گل در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران به پا شد!

برنامه هفته اول و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام شد. به گزارش یاریزان و با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ به پایان می رسد.

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار و جشنواره گل تیم های مدعی قهرمانی در دو گروه به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار و جشنواره گل تیم های مدعی قهرمانی در دو گروه به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صدرنشینی شهرداری بم در گروه اول با کسب ۱۶ امتیاز و صعود تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان بترتیب با ۲۵ و ۱۹ امتیاز به مرحله نهایی مسابقات به پایان رسید.

 

------------------------------------

در این هفته نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و تنها در دیدار وچان مقابل قشقایی شیراز، دختران کردستان ۱۷ بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا جشنواره گل همچون دیدار بین تیم های ملی ایران و مالدیو پس از سالها در گروه دوم این رقابت ها تکرار شود.

این دیدار با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت مهرداد میناوند، بازیکن ارزنده سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال، با سوت فاطمه نصراللهی در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج آغاز شد. زهرا قنبری هفت گل و فاطمه مخدومی چهار گل به ثمر رساندند تا قدرت تهاجمی وچان را پیش از پیش به رخ حریفان بکشند.

در گروه اول نیز، تیم های شهرداری بم مقابل نماینده البرز به برتری ۷ بر صفر رسید. همچنین فولاد مبارکه سپاهان هم با ۴ گل همیاری آذربایجان غربی را شکست داد و هم امتیاز با شهرداری بم در رده دوم گروه خود ایستاد تا تکلیف صعود در هفته پابانی مشخص شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نتایج کامل هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان ابران به شرح زیر است:

فولاد مبارکه سپاهان ۴ – همیاری آذربایجان غربی صفر
شهرداری بم ۷ – هیات فوتبال البرز صفر
پالایش گاز ایلام ۲ – سارگل بوشهر یک
وچان کردستان ۱۷ – قشقایی شیراز صفر
شهرداری سیرجان ۳ – ملوان بندرانزلی صفر

 

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در دو گروه به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صدرنشینی شهرداری بم در گروه اول با کسب 16 امتیاز و صعود تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان بترتیب با 25 و 19 امتیاز به مرحله نهایی مسابقات به پایان رسید.

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در دو گروه به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صدرنشینی شهرداری بم در گروه اول با کسب 16 امتیاز و صعود تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان بترتیب با 25 و 19 امتیاز به مرحله نهایی مسابقات به پایان رسید. در این هفته نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و تنها در دیدار وچان مقابل قشقایی شیراز، دختران کردستان 17 بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا نتیجه عجیب دیدار بین تیم های ملی ایران و مالدیو پس از سالها در گروه دوم این رقابت ها تکرار شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی