رفتن به بالا
  • یکشنبه - 25 اسفند 1398 - 13:18
  • کد خبر : ۶۳۰۳
  • چاپ خبر : جزئیات برگزاری لیگ کشتی و جام باشگاه های جهان در سال آینده

جزئیات برگزاری لیگ کشتی و جام باشگاه های جهان در سال آینده

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی گفت : قطعا لیگ کشتی ایران و مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال آینده هم برگزار خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: قطعا لیگ کشتی ایران و مسابقات جام باشگاه‌های جهان در سال آینده هم برگزار خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به برنامه های سازمان لیگ برای سال ۹۹ عنوان کرد: لذا در نظر داشتیم از هفته اول اردیبهشت ماه لیگ دسته اول را آغاز کنیم اما با توجه بر شرایط خاصی که بر کشور حاکم است به نظر می‌رسد بایستی از اواخر اردیبهشت‌ماه شروع لیگ دسته اول را داشته باشیم.

 

------------------------------------

رئیس سازمان لیگ کشتی افزود: تاکید ما بر برگزاری لیگ دسته اول به صورت قانونمند؛ با برنامه‌ریزی مناسب و قدرتمند است و بنا بر تصمیمات هیات رییسه سازمان لیگ کشتی هشت تیم می‌توانند در لیگ دسته اول حضور داشته باشند. در انتها نیز تیم‌های اول، دوم وسوم جواز حضور در لیگ برتر را کسب خواهند کرد. تاکید سازمان لیگ بر برگزاری لیگ دسته اول با سطح کیفی و کمی بالاست واعتقاد داریم که درصورتی که لیگ دسته اول قوی داشته باشیم می‌توانیم لیگ برتری درشان ورزش اول کشور را برگزار کنیم.

نصیرزاده همچنین خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ دسته اول تاکنون نمایندگانی از استان‌های یزد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، زنجان، خراسان جنوبی و گلستان اعلام آمادگی داشته‌اند. ضمن اینکه مذاکراتی هم با سازمان‌هایی همچون دانشگاه پیام‌نور، شرکت ملی صنایع مس، وزارت علوم تحقیقات‌وفناوری و برخی دیگر از بخش‌های غیردولتی برای حضور نمایندگانی از این سازمان‌ها در لیگ دسته اول انجام شده است.

وی ادامه داد: آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ دسته اول ۲۰ فرودین‌ماه است و بعد از آن قرعه کشی واعلام برنامه مسابقات را خواهیم داشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نصیرزاده افزود: آیین نامه برگزاری لیگ دسته اول به هیات های استانی ابلاغ گردیده و به زودی اولین نشست را با حضور مسئولین کمیته‌های لیگ استانی هیات‌های کشتی برگزار خواهیم کرد و توضیحات تکمیلی و برنامه‌های سازمان لیگ در سال ۹۹ را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد.

نصیرزاده بیان داشت: به باشگاه‌هایی که برای تیمداری در لیگ برتر سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند، اعلام کردیم حضور در لیگ برتر منوط به خرید امتیاز یکی پنج باشگاه لیگ برتری سال ۹۸ است و یا حضور در جمع سه تیم لیگ برتر دسته اول است. تیمی که توانایی حضور درلیگ دسته اول را ندارد، قطعا نبایستی اجازه حضور در لیگ برتر را به آن داد. در همین راستا به زودی آیین نامه لیگ برتر سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

نصیرزاده در پایان گفت: قطعا مسابقات باشگاه‌های جهان سال آینده هم برگزار خواهد شد. درتلاش هستیم میزبان این مسابقات را مشخص کنیم که استان‌های کردستان، چهارمحال بختیاری و گلستان دراین خصوص اعلام آمادگی داشته‌اند. همچنین کشورهای آمریکا و ارمنستان نیز برای میزبانی این مسابقات در سال آتی مذاکراتی را انجام دادند. بایستی در این خصوص شورای فنی سازمان لیگ تصمیم گیری کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی