رفتن به بالا
  • سه شنبه - 14 شهریور 1402 - 18:36
  • کد خبر : ۱۶۵۰۶
  • چاپ خبر : ثبت‌نام مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس در ترم پاییز آغاز شد

ثبت‌نام مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس در ترم پاییز آغاز شد

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس دایر در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) که تحت نظارت مربیان پیشکسوت و آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار دارد، ثبت نام ترم پاییز را از شنبه هفته آینده آغاز می‌کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس دایر در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) که تحت نظارت مربیان پیشکسوت و آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار دارد، ثبت نام ترم پاییز را از شنبه هفته آینده آغاز می‌کند.

به گزارش یاریزان؛ نخستین و تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس که تحت مدیریت مستقیم باشگاه قرار دارد از ابتدای تابستان امسال فعالیت خود را آغاز کرده است و حالا برای دومین ترم فعالیت خود، ‌ثبت‌نام برای پاییز را از هجدهم شهریور ماه آغاز می‌کند.

 

------------------------------------

مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس، در ورزشگاه شهید درفشی فر (پرسپولیس)، محل استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس و تمرینات و مسابقات رسمی تیم‌های پایه دایر است و مربیان تیم‌های پایه در این مدرسه مشغول به فعالیت هستند. همچنین بنا بر اعلام حمید کرمی مدیر مدرسه فوتبال پرسپولیس؛ با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است خدماتی چون مشاوره روانشناسی و تغذیه ورزشی نیز در این مدرسه ارایه می‌شود. همچنین امکان حضور اتباع خارجی فراهم است.

کلاس‌ها در ترم پاییز در دو سانس صبح از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه و بعد از ظهر از ساعت ۱۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه برقرار خواهد بود و از یکم مهرماه تا انتهای ماه آذر دایر است.

علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند از روز شنبه آینده (۱۸ شهریور سال ۱۴۰۲)، عدد ۶ را به شماره ۲۰۰۰۶۶۶۶ ارسال کنند. همچنین شماره تلفن ۴۴۴۳۵۲۵۲-۰۲۱ برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات در اختیار متقاضیان خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی