رفتن به بالا
  • سه شنبه - 8 تیر 1400 - 11:59
  • کد خبر : ۱۰۶۷۸
  • چاپ خبر : تیم هیات کرمانشاه به مقام سوم لیگ پاورلیفتینگ ایران دست یافت
با برتری مقابل استحکام سازه شانی بابلسر؛

تیم هیات کرمانشاه به مقام سوم لیگ پاورلیفتینگ ایران دست یافت

به گزارش یاریزان؛ روز پنجشنبه 20 خردادماه مسابقات دور برگشت لیگ پاورلیفتینگ در گروه الف با حضور تیم های هیات فارس، هیات کرمانشاه، دریاچه ارومیه، استحکام سازه شانی بابلسر و هیات خراسان رضوی به میزبانی سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری شد. در دور برگشت مسابقات، تیم هیات کرمانشاه موفق شد با 79 امتیاز صدرنشین شود و استحکام سازه شانی بابلسر در رده دوم قرار گرفت. هیات خراسان رضوی با 63 امتیاز سوم، دریاچه ارومیه با 48 امتیاز چهارم و هیات فارس با 37 امتیاز پنجم شدند.

تیم هیات کرمانشاه با برتری مقابل استحکام سازه شانی بابلسر، عنوان سوم اولین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ ایران را از آن خود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم هیات کرمانشاه با برتری مقابل استحکام سازه شانی بابلسر، عنوان سوم اولین دوره مسابقات لیگ پاورلیفتینگ ایران را از آن خود کرد.

به گزارش یاریزان؛ در آخرین روز رقابت های لیگ پاورلیفتینگ ایران، دو تیم هیات کرمانشاه و استحکام سازه شانی بابلسر که روز گذشته در مرحله نیمه نهایی این مسابقات مغلوب تیمهای ملی حفاری و نیروی زمینی ارتش شده بودند، در دیدار رده بندی لیگ مقابل هم قرار گرفتند.

 

------------------------------------

در این مسابقه که در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم هیات کرمانشاه با برتری مقابل استحکام سازه شانی مقام سوم مسابقات را از آن خود کرد.

در دیدار فینال این رقابت ها تیم های ملی حفاری ایران و نیروی زمینی ارتشبه مصاف هم رفتند و در نهایت این تیم ملی حفاری از شهر اهواز توانست عنوان قهرمانی اولین دوره لیگ پاورلیفتینگ را از آن خود کند.

پیش از این دیدار نیز نماینده استان کرمانشاه با شکست استحکام سازه شانی بابلسر توانست به عنوان سومی این رقابت ها دست پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بعد از مشخص شدن سه تیم برتر، مراسم اهدای کاپ قهرمانی و مدال تیم های برتر با حضور دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون و تعدادی از مسئولان، قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی