رفتن به بالا
  • شنبه - 9 اسفند 1399 - 20:26
  • کد خبر : ۹۶۸۷
  • چاپ خبر : تیم هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران شد
با درخشش ورزشکار مهابادی؛

تیم هتل پارک ارومیه قهرمان لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران شد

با درخشش بانوی مهابادی، تیم هتل پارک ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر ایران در سال ۹۹ را از آن خود کرد. به گزارش یاریزان؛ فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی،امروز (شنبه ۹ اسفند) با دیدار بین هتل پارک ارومیه و هیات قزوین در خانه تنیس روی میز اصفهان پیگیری شد که در پایان تیم هتل پارک ارومیه موفق به کسب سکوی قهرمانی شد. تیم هتل پارک ارومیه با ترکیب ال آی ابراهیم پور ،کیمیا رستمی، الینا رحیمی، مبینا صبحانی خواه به سکانداری نسیم رنجبر در مقابل تیم هیات قزوین متشکل از هدیه آقا محمدی، ثمین برگشایی، فاطمه کیایی، ستایش ایلوخانی با هدایت زهره ابوطالبیان در فینال این مسابقات صف آرایی کرد که در پایان شاگردان نسیم رنجبر در نبرد سخت و نفسگیر پس از انجام ۶ بازی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف عبور کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

با درخشش بانوی مهابادی، تیم هتل پارک ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر ایران در سال ۹۹ را از آن خود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با درخشش ورزشکار مهابادی، تیم هتل پارک ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان و جوانان دختر ایران در سال ۹۹ را از آن خود کرد.

به گزارش یاریزان؛ فینال مسابقات قهرمانی باشگاههای برتر بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر تنیس روی میز ایران در سال ۹۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی،امروز (شنبه ۹ اسفند) با دیدار بین هتل پارک ارومیه و هیات قزوین در خانه تنیس روی میز اصفهان پیگیری شد که در پایان تیم هتل پارک ارومیه موفق به کسب سکوی قهرمانی شد.

 

------------------------------------

تیم هتل پارک ارومیه با ترکیب ال آی ابراهیم پور ،کیمیا رستمی، الینا رحیمی، مبینا صبحانی خواه به سکانداری نسیم رنجبر در مقابل تیم هیات قزوین متشکل از هدیه آقا محمدی، ثمین برگشایی، فاطمه کیایی، ستایش ایلوخانی با هدایت زهره ابوطالبیان در فینال این مسابقات صف آرایی کرد که در پایان شاگردان نسیم رنجبر در نبرد سخت و نفسگیر پس از انجام ۶ بازی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف عبور کرده و به عنوان قهرمانی دست یافت.

قهرمان این پیکارها با درخشش الینا رحیمی دختر ورزشکار مهابادی خود در دور مقدماتی نیز ۳ برد متوالی بدست آورد و بدون شکست به عنوان صدرنشین گروه اول به مرحله حذفی صعود کرد و پس از کسب سه پیروزی دیگر در مرحله حذفی با اقتدار قهرمان شد.

صبح امروز نیز در دو دیدار مرحله نیمه نهایی، هتل پارک ارومیه و آکادمی شعاری بابل به مصاف هم رفتند که در نهایت آکادمی شعاری بابل با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب حریف گردید. در دیدار دوم نیز بیمه خاورمیانه داراب با قبول شکست ۴ بر ۱ از گردونه رقابتها خارج شد. بدین ترتیب دو تیم آکادمی شعاری بابل و هیات داراب مشترکا بر سکوی سوم قرار گیرند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی