رفتن به بالا
  • شنبه - 16 اردیبهشت 1402 - 08:23
  • کد خبر : ۱۵۶۳۱
  • چاپ خبر : تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ والیبال نوجوانان استان آذربایجان غربی مشخص شدند

تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ والیبال نوجوانان استان آذربایجان غربی مشخص شدند

لیگ برتر نوجوانان ایران در سال 1401 ایران با قهرمانی تیم پیکان تهران به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های برتر پسران کشور که از روز یکشنبه 20 آذرماه با حضور 14 تیم به میزبانی هورسان رامسر در شهر محمودآباد استان مازندران آغاز شده بود، امروز (سه‌شنبه 29 آذر) به پایان رسید. در دیدار نهایی این رقابت‌ها تیم‌های شهرداری گنبد و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران دست یافتند. نماینده گنبد با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 14 و 25 بر 20 نتیجه مسابقه نهایی را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند. مجتبی بیداریان و سید محمدمهدی موسوی داوران اول و دوم این دیدار بودند. حمید حق‌بین به عنوان سرپرست مسابقات و خلیل یگانه‌مجد به عنوان ناظر فنی نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند. تیم‌های سایپا تهران و پاس گرگان نیز بدون برگزار کردن دیدار رده‌بندی، عنوان سوم مشترک مسابقات را به دست آوردند. مرحله مقدماتی لیگ برتر نوجوانان از 20 تا 26 آذر با حضور 14 تیم در دو گروه زیر پیگیری شد. گروه اول: لبنیات هراز آمل، سایپا تهران، هورسان رامسر، مس رفسنجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد سیرجان ایرانیان و راه‌یاب ملل مریوان گروه دوم: شهداب یزد، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک خراسان، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان و شهرداری گنبد رتبه‌بندی چهار تیم برتر لیگ برتر نوجوانان ایران سال 1401 بدین قرار است: پیکان تهران : قهرمان شهرداری گنبد : نایب قهرمان سایپا تهران و پاس گرگان : سوم مشترک

پس از انجام مسابقات در سه گروه، چهره تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ والیبال نوجوانان استان آذربایجان غربی مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از انجام مسابقات در سه گروه، چهره تیم های راه یافته به مرحله نهایی لیگ والیبال نوجوانان استان آذربایجان غربی مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله مقدماتی لیگ والیبال نوجوانان استان آذربایجان غربی با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ الی ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی سه شهر خوی، مهاباد و پیرانشهر برگزار شد.

 

------------------------------------

چهار تیم سلماس،  چالدران، ماکو و  خوی از شمال استان و ۸ تیم تکاب، نقده، مهاباد، سردشت، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر و اشنویه از جنوب استان در این رقابت ها حضور شرکت کردند.

 

نتایج روز اول / چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه اول / به میزبانی خوی

ماکو ۳ – چالدران ۰
خوی ۱ – سلماس ۳

گروه دوم / به میزبانی مهاباد

تکاب ۰ – نقده ۳
مهاباد ۳ – سردشت ۰

گروه سوم / به میزبانی پیرانشهر

میاندوآب ۳ – بوکان ۰
پیرانشهر ۳ – اشنویه ۰

 

نتایج روز دوم / پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه

گروه اول / به میزبانی خوی

ماکو ۱ –  سلماس ۳
خوی ۳ –  چالدران ۱

گروه دوم / به میزبانی مهاباد

نقده ۳ –  سردشت ۰
تکاب ۰ –  مهاباد ۳

گروه سوم / به میزبانی پیرانشهر

اشنویه ۰ –  میاندوآب ۳
بوکان ۳ –  پیرانشهر ۰

 

نتایج روز سوم / جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه

گروه اول / به میزبانی خوی

سلماس ۲ –  چالدران ۳
ماکو ۳ –  خوی ۱

گروه دوم / به میزبانی مهاباد

تکاب ۳ –  سردشت ۲
مهاباد ۳ –  نقده ۱

گروه سوم / به میزبانی پیرانشهر

اشنویه ۰ –  بوکان ۳
میاندوآب ۳ –  پیرانشهر ۰

 

بر این اساس تکلیف تیم های راه یافته به مرحله نهایی مسابقات لیگ والیبال نوجوانان استان مشخص شد و شش تیم سلماس و ماکو از گروه اول، مهاباد و نقده از گروه دوم و میاندوآب و بوکان از گروه سوم به مرحله نهایی مسابقات لیگ نوجوانان استان آذربایجان غربی راه یافتند.

بر طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی هیات والیبال استان آذربایجان غربی مرحله نهایی این رقابت ها، هفته آینده برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی