رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 مهر 1401 - 18:10
  • کد خبر : ۱۳۷۹۱
  • چاپ خبر : تیم های برتر مسابقات والیبال زیر ۱۴ سال پسران ایران بر روی سکو رفتند

تیم های برتر مسابقات والیبال زیر ۱۴ سال پسران ایران بر روی سکو رفتند

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با حضور ورزشکارانی از استان آذربایجان غربی آغاز شد.

مسابقات والیبال استعدادهای برتر پسران زیر ۱۴ سال کشور با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات والیبال استعدادهای برتر پسران زیر ۱۴ سال کشور با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای والیبال برتر زیر ۱۴ سال کشور با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون والیبال از ۱۵ تا ۲۰ مهرماه با ۱۰۶ مسابقه در فریدون‌کنار استان مازندران پیگیری شد.

 

------------------------------------

۵۰ تیم از ۲۷ استان کشور در این مسابقات شرکت کردند که دیدارهای دور مقدماتی را در ۱۲ گروه (۱۰ گروه ۴ تیمی و دو گروه پنج تیمی) و در ۸۰ مسابقه برگزار کردند و در نهایت از هر گروه دو تیم برتر به مرحله حذفی راه یافتند.

پس از پایان مرحله مقدماتی تیم‌های مازندران الف و خراسان رضوی الف از گروه اول، البرز ب و قزوین الف از گروه دوم، گلستان الف و بوشهر از گروه سوم، اصفهان الف و تهران ب از گروه چهارم، آذربایجان غربی ب و سمنان الف از گروه پنجم، مازندران ب و خراسان شمالی ب از گروه ششم، اصفهان ب و یزد الف از گروه هفتم، گیلان ب و البرز الف از گروه هشتم، تهران الف و آذربایجان غربی الف از گروه نهم، گلستان ب و خوزستان از گروه دهم، کرمانشاه و فارس الف از گروه یازدهم و گیلان الف و زنجان الف از گروه دوازدهم به مرحله حذفی راه یافتند.

مراحل حذفی این رقابت‌ها نیز در مجموع با ۲۶ مسابقه در روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه پیگیری شد تا در نهایت تیم‌ های برتر تیم های برتر مسابقات والیبال زیر ۱۴ سال پسران ایران مشخص شوند و بر این اساس تیم مازندران الف به مقام قهرمانی دست یابد. تیم‌های مازندران ب، گلستان الف و سمنان در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی آشوری سرپرست فنی این مسابقات بود و علیرضا داودی و رضا سلطانی نیز به عنوان ناظران فنی مسابقات او را همراهی کردند.

نمایندگان هر استان در این مسابقات شامل ۱۲ بازیکن در قالب دو تیم ۶ نفره بودند که در هر تیم ۳ بازیکن با رده سنی ۱۱ دی‌ماه ۸۷ تا ۱۰ دی‌ماه ۸۸ با شماره پیراهن (۱ تا ۳) و ۳ بازیکن دیگر متولدین ۱۱ دی‌ماه ۸۸ به بالا با شماره پیراهن (۴ تا ۶) حضور داشتند.

هر تیم پسران حداقل دو بازیکن با قامت ۱۷۵ سانتی متر و دو بازیکن با قامت ۱۷۰ سانتی متر به بالا داشت.ابعاد زمین این مسابقات برای پسران (۸*۸) و ارتفاع تور ۲.۲۴ بود.

مسابقات به صورت دو تایم ۱۵ دقیقه‌ای برگزار شد که در پایان ۱۵ دقیقه اول زمین‌ها و بازیکنان تعویض شدند و مدت زمان استراحت بین دو نیمه سه دقیقه بود.

گفتنی است مسابقات والیبال سومین دوره المپیاد ورزشی استعدادهای برتر زیر ۱۴ سال دختران کشور نیز از روز شنبه ۲۳ مهرماه آغاز شده است و این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۲۷ مهرماه به پایان می‌رسد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی