رفتن به بالا
  • شنبه - 23 اردیبهشت 1402 - 14:35
  • کد خبر : ۱۵۶۶۹
  • چاپ خبر : تیم های برتر مسابقات رفتینگ کاپ کشوری به میزبانی شهرستان کامیاران معرفی شدند

تیم های برتر مسابقات رفتینگ کاپ کشوری به میزبانی شهرستان کامیاران معرفی شدند

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قایقرانی آب های خروشان (رفتینگ) کاپ کشوری که از صبح روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی شهرستان کامیاران و در رودخانه سیروان روستای پالنگان آغاز شده بود عصر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد. در پایان این مسابقات تیم «البرز نوین» در بخش بانوان و تیم «بلوط» در بخش آقایان عناوین قهرمانی را کسب کردند. این مسابقات با حضور ورزشکاران ۱۲ استان در بخش بانوان و آقایان و با قایق چهار نفره طبق قوانین فدراسیون جهانی رفتینگ IRF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ایران برای نخستین بار به میزبانی استان کردستان و در منطقه گردشگری پالنگان از توابع شهرستان کامیاران برگزار شد. در پایان این مسابقات و در بخش آقایان تیم «بلوط» به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری با کسب ۷۶۴ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و کاپ طلا را بالای سر بردند. تیم «زیست کره مشایخ» با بدست آوردن ۷۲۸ امتیاز در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ نقره شد، «تیم اصفهان خروشان» موفق شد ۶۵۹ امتیاز را بدست آورد و با ایستادن بر سکوی سوم کاپ برنز را تصاحب کرد. گفتنی است؛ تیم های «سیروان کردستان» و «جوانان سیروان» به ترتیب با ۶۴۶ و ۶۴۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند.

تیم های برتر مسابقات کاپ کشوری رفتینگ به میزبانی شهرستان کامیاران در استان کردستان مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های برتر مسابقات کاپ کشوری رفتینگ به میزبانی شهرستان کامیاران در استان کردستان مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قایقرانی آب های خروشان (رفتینگ) کاپ کشوری که از صبح روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت به میزبانی شهرستان کامیاران و در رودخانه سیروان روستای پالنگان آغاز شده بود عصر روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

در پایان این مسابقات تیم «البرز نوین» در بخش بانوان و تیم «بلوط» در بخش آقایان عناوین قهرمانی را کسب کردند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران ۱۲ استان در بخش بانوان و آقایان و با قایق چهار نفره طبق قوانین فدراسیون جهانی رفتینگ IRF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ایران برای نخستین بار به میزبانی استان کردستان و در منطقه گردشگری پالنگان از توابع شهرستان کامیاران برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در بخش آقایان تیم «بلوط» به نمایندگی از استان چهارمحال و بختیاری با کسب ۷۶۴ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کردند و کاپ طلا را بالای سر بردند.
تیم «زیست کره مشایخ» با بدست آوردن ۷۲۸ امتیاز در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و صاحب کاپ نقره شد، «تیم اصفهان خروشان» موفق شد ۶۵۹ امتیاز را بدست آورد و با ایستادن بر سکوی سوم کاپ برنز را تصاحب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ تیم های «سیروان کردستان» و «جوانان سیروان» به ترتیب با ۶۴۶ و ۶۴۳ امتیاز عناوین چهارم و پنجم را کسب کردند.

همچنین در نتایج بخش بانوان نیز تیم «نوین البرز» توانست جایگاه قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کند، تیم «بلوط» چهارمحال و بختیاری عنوان دوم و کاپ نقره را از آن خود کرد و تیم «سیروان کردستان» نیز در جایگاه سوم ایستاد و کاپ برنز را تصاحب کرد.

گفتنی است؛ در آیین اختتامیه و توزیع کاپ های قهرمانی این مسابقات مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و رییس ورزش و جوانان شهرستان کامیاران، رییس هیات قایقرانی استان و دهیار و شورای روستای پالنگان حضور داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی