رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 خرداد 1400 - 14:24
  • کد خبر : ۱۰۳۹۹
  • چاپ خبر : تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت خواهد کرد
با اعلام فدراسیون؛

تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت خواهد کرد

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون هندبال ایران؛ با دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از تیم های ملی بانوان کشورها مبنی بر ثبت نام در رقابت های قهرمانی بانوان آسیا در کره جنوبی، فدراسیون هندبال ایران با ارسال نامه ای به صورت رسمی جهت شرکت در این رقابت ها ثبت نام کرد. این رقابت ها از 24 شهریور تا 3 مهرماه 1400 برگزار خواهد شد و در صورت حضور 12 تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان 2023 را کسب خواهند کرد. در غیر اینصورت و حضور کمتر از 12 تیم، سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود. رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: پس از بررسی هایی که انجام دادیم، با وجود هزینه ها و محدودیت ها، تصمیم گرفتیم از این فرصت هم برای رشد و توسعه هندبال بانوان کشورمان استفاده کنیم و با مشخص شدن زمان و مکان این رقابت ها و اعلام رسمی زمان ثبت نام از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کردیم چرا که نمی خواستیم این شانس را از دختران ارزشمند هندبالیست کشورمان بگیریم.

فدراسیون هندبال ایران جهت شرکت تیم ملی بانوان این رشته در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان اعلام آمادگی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون هندبال ایران جهت شرکت تیم ملی بانوان این رشته در مسابقات بزرگسالان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون هندبال ایران؛ با دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از تیم های ملی بانوان کشورها مبنی بر ثبت نام در رقابت های قهرمانی بانوان آسیا در کره جنوبی، فدراسیون هندبال ایران با ارسال نامه ای به صورت رسمی جهت شرکت در این رقابت ها ثبت نام کرد.

 

------------------------------------

این رقابت ها از ۲۴ شهریور تا ۳ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در صورت حضور ۱۲ تیم در این مسابقات، شش تیم برتر این رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۳ را کسب خواهند کرد. در غیر اینصورت و حضور کمتر از ۱۲ تیم، سهمیه آسیا پنج تیم خواهد بود.

رئیس فدراسیون هندبال در این خصوص گفت: پس از بررسی هایی که انجام دادیم، با وجود هزینه ها و محدودیت ها، تصمیم گرفتیم از این فرصت هم برای رشد و توسعه هندبال بانوان کشورمان استفاده کنیم و با مشخص شدن زمان و مکان این رقابت ها و اعلام رسمی زمان ثبت نام از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا، آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی زنان آسیا به صورت رسمی اعلام کردیم چرا که نمی خواستیم این شانس را از دختران ارزشمند هندبالیست کشورمان بگیریم.

علیرضا پاکدل افزود: البته با توجه به شرایط تغییر چندین باره زمان برگزاری مسابقات، مطمئن نبودن از برگزاری این رقابت ها در تاریخی مشخص و روشن نبودن تعداد تیم های صعودکننده به رقابت های جهانی نمی توانستیم زودتر از این زمان تصمیم گیری کنیم چرا که باید تمامی شرایط را در نظر می گرفتیم. به امیدخدا در چند روز آینده کادرفنی تیم ملی بانوان هم معرفی و اردوهای این تیم را بلافاصله آغاز خواهیم کرد تا بانوان هندبالیست کشورمان در بهترین شرایط ممکن تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی تیم ملی برگزار کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی