رفتن به بالا
  • جمعه - 6 اردیبهشت 1398 - 19:12
  • کد خبر : ۴۶۷۸
  • چاپ خبر : پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران برابر چین تایپه

پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران برابر چین تایپه

دیدار تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و چین تایپه با پیروزی پرگل فوتسالیست‌های کشورمان در نخستین بازیشان به پایان رسید.

  دیدار تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و چین تایپه با پیروزی پرگل فوتسالیست‌های کشورمان در نخستین بازیشان به پایان رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم ملی فوتسال زیر ۲۰سال کشورمان که جهت شرکت‌ در تورنمنت ۴جانبه دوستانه با حضور تیم‌های چین تایپه ، ژاپن و اندونزی عازم کشور چین تایپه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار تیم های ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران و چین تایپه با پیروزی پرگل فوتسالیست‌های کشورمان در نخستین بازیشان به پایان رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی فوتسال زیر ۲۰سال کشورمان که جهت شرکت‌ در تورنمنت ۴جانبه دوستانه با حضور تیم‌های چین تایپه ، ژاپن و اندونزی عازم کشور چین تایپه شده است ، در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۹:۳۰ (به وقت محلی) به مصاف میزبان این رقابتها رفت و در نهایت با نتیجه شش بر یک مقابل میزبان به پیروزی رسید.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰سال ایران در این دیدار با ترکیب اولیه متشکل از فرهاد ابراهیمی گلر ، سالار آقا پور ، عرفان ایجی حسین زاده ، رضا قنبری و سید هاشم سجادیان در زمین مسابقه حاضر شد .

گل های ایران در این دیدار توسط رضا قنبری (۲ گل) ، عرفان حسین ایجی زاده ، مسعود یوسفی ، بلال اسماعیلی و سالار آقاپور به ثمر رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لازم به ذکر است بلال اسماعیلی و سالار آقاپور دو فوتسالیست ارومیه ای هستند که موفق به گل زنی شده اند.

گفتنی است ، دیگر‌ دیدار از روز نخست این تورنمنت بین تیم های ژاپن و اندونزی با پیروزی ۳ بر یک ژاپن به پایان رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی