رفتن به بالا
  • جمعه - 18 فروردین 1402 - 00:07
  • کد خبر : ۱۵۵۰۱
  • چاپ خبر : تیم ملی جودو با حضور مربی کرمانشاهی راهی مسکو خواهد شد

تیم ملی جودو با حضور مربی کرمانشاهی راهی مسکو خواهد شد

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت ها به شرح ذیل است: وزن ۶۶-کیلوگرم: ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی وزن ۷۳- کیلوگرم: سامان قمی و سامان منصوری نژاد وزن ۸۱-کیلوگرم: مهدی فتحی پور و جواد سخندان وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد سروش جانی وزن ۹۰+ کیلوگرم: علی فتاحی و امیرعباس موحد به گزارش یاریزان؛ تیم ملی جودوی کشورمان با ترکیب ۹ ملی پوش بامداد فردا (جمعه ۱۸ فروردین ماه-۱۴۰۲) برای حضور در مسابقات لیگ قاره ای روسیه راهی مسکو خواهد شد. مرحله اول لیگ قاره ای روسیه ۲۰ فروردین ماه در شهر مسکو برگزار خواهد شد. مسابقات به صورت تیمی در چهار مرحله برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است، پیش از این به دلیل عدم صدور مجوز دو نفر از ملی پوشان سرباز قهرمان، اعزام تیم ملی جودوی ایران به این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرارداشت، اما با تلاش های فراوان رئیس فدراسیون جودو مجوز خروج از کشور مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی جودو به این رقابت ها صادر شد، اما متاسفانه به دلیل عدم‌ همکاری مسئولان مربوطه مجوز خروج از کشور قاسم باغچقی صادر نشد و او فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد. اسامی نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت ها به شرح ذیل است: وزن ۶۶-کیلوگرم: ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی وزن ۷۳- کیلوگرم: سامان قمی و سامان منصوری نژاد وزن ۸۱-کیلوگرم: مهدی فتحی پور و جواد سخندان وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد سروش جانی وزن ۹۰+ کیلوگرم: علی فتاحی و امیرعباس موحد

تیم ملی جودو مردان کشورمان با حضور مربی کرمانشاهی جهت حضور در مسابقات لیگ قاره ای راهی روسیه خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی جودو مردان کشورمان با حضور مربی کرمانشاهی جهت حضور در مسابقات لیگ قاره ای راهی روسیه خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی جودوی ایران با ترکیب ۹ ملی پوش بامداد فردا (جمعه ۱۸ فروردین ماه-۱۴۰۲) برای حضور در مسابقات لیگ قاره ای روسیه راهی مسکو خواهد شد.

 

------------------------------------

مرحله اول لیگ قاره ای روسیه ۲۰ فروردین ماه در شهر مسکو برگزار خواهد شد. مسابقات به صورت تیمی در چهار مرحله برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، پیش از این به دلیل عدم صدور مجوز دو نفر از ملی پوشان سرباز قهرمان، اعزام تیم ملی جودوی ایران به این رقابت ها در هاله ای از ابهام قرارداشت، اما با تلاش های فراوان رئیس فدراسیون جودوی ایران مجوز خروج از کشور مهدی فتحی پور نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم تیم ملی به این رقابت ها صادر شد، اما متاسفانه به دلیل عدم‌ همکاری مسئولان مربوطه مجوز خروج از کشور قاسم باغچقی صادر نشد و او فرصت حضور در این مسابقات را از دست داد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسامی نفرات اعزامی تیم ملی به این رقابت ها به شرح ذیل است:

 

وزن ۶۶-کیلوگرم:

ابوالفضل محمودی و حمیدرضا پاپی

 

وزن ۷۳- کیلوگرم:

سامان قمی و سامان منصوری نژاد

 

وزن ۸۱-کیلوگرم:

مهدی فتحی پور و جواد سخندان

 

وزن ۹۰- کیلوگرم:

محمد سروش جانی

 

وزن ۹۰+ کیلوگرم:

علی فتاحی و امیرعباس موحد

 

هدایت تیم ملی جودوی ایران در این رقابت ها برعهده حسین قمی است. ایوب رستمی ورزشکار نامدار کرمانشاهی به عنوان مربی تیم ملی و مصطفی کریمی به عنوان سرپرست کنار این ملی پوشان حضور دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی