رفتن به بالا
  • جمعه - 17 آذر 1402 - 22:36
  • کد خبر : ۱۷۲۳۲
  • چاپ خبر : تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی چین شد
با حضور ملی پوش کرمانشاهی؛

تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات گرنداسلم راهی چین شد

اعضای تیم ملی تکواندو ایران با حضور ملی پوش کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات گرنداسلم جمعه شب راهی چین شدند. به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس 2024 پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و در 2 بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد. مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه سال جاری برگزار شد و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی نفرات برتر در مجموعه 2 مرحله به صورت مستقیم و تحت عنوان نفر ششم رنکینگ المپیکی جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد. بر همین اساس ۲۰ تکواندوکار از کشورمان ساعت 21 امشب جمعه 17 آذرماه برای شرکت در این مسابقات راهی شانگهای شده و از آنجا به ووشی می رود. بر اساس برنامه اعلام شده ۲۲ و ۲۳ آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و ۲۵ و ۲۶ آذرماه نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد. آرین سلیمی تکواندو کار جوان و آینده دار کرمانشاهی تیم ملی ایران را در ایم مسابقات همراهی خواهد کرد. متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بزرگی، علیرضا نادعلیان، محمد صادق دهقانی، علیرضا حسین پور و باربد جباری تکواندوکاران ایرانی حاضر در مسابقات هستند. هدایت این تیم بر عهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی است. مهرداد یوسفی و رضا ایمان زاده نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. حمیدرضا یاوری هم به عنوان فیزیوتراپ در کنار تیم ملی خواهد بود.

اعضای تیم ملی تکواندو ایران با حضور آرین سلیمی ملی پوش کرمانشاهی برای حضور در مسابقات گرنداسلم جمعه شب راهی چین شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اعضای تیم ملی تکواندو ایران با حضور ملی پوش کرمانشاهی برای شرکت در مسابقات گرنداسلم جمعه شب راهی چین شدند.

به گزارش یاریزان؛ دومین مرحله از مسابقات گرنداسلم در سال ۲۰۲۳ به عنوان آخرین سری از مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ پیش از آغاز مسابقات انتخابی در بخش قاره‌ای طی روزهای ۲۲ تا ۲۶ آذرماه و در ۲ بخش مقدماتی و اصلی به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

مرحله نخست این مسابقات فروردین ماه سال جاری برگزار شد و بر اساس اعلام فدراسیون جهانی نفرات برتر در مجموعه ۲ مرحله به صورت مستقیم و تحت عنوان نفر ششم رنکینگ المپیکی جواز حضور در بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد. بر همین اساس ۲۰ تکواندوکار از کشورمان ساعت ۲۱ امشب جمعه ۱۷ آذرماه برای شرکت در این مسابقات راهی شانگهای شده و از آنجا به ووشی می رود.

بر اساس برنامه اعلام شده ۲۲ و ۲۳ آذرماه مسابقات مرحله مقدماتی و انتخابی گرنداسلم و ۲۵ و ۲۶ آذرماه نیز مسابقات اصلی برگزار خواهد شد.

آرین سلیمی تکواندو کار جوان و آینده دار کرمانشاهی تیم ملی ایران را در ایم مسابقات همراهی خواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

متین رضایی، ابوالفضل یعقوبی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی، آرین سلیمی، مهدی عابدینی، علی احمدی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، امیررضا غلامی، امیرمحمد اشرافی، امیررضا صادقیان، سجاد مردانی، ابوالفضل زندی، عرفان بزرگی، علیرضا نادعلیان، محمد صادق دهقانی، علیرضا حسین پور و باربد جباری تکواندوکاران ایرانی حاضر در مسابقات هستند.

هدایت این تیم بر عهده مجید افلاکی به عنوان سرمربی است. مهرداد یوسفی و رضا ایمان زاده نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند. حمیدرضا یاوری هم به عنوان فیزیوتراپ در کنار تیم ملی خواهد بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی