رفتن به بالا
  • جمعه - 5 آبان 1402 - 09:55
  • کد خبر : ۱۶۹۶۴
  • چاپ خبر : تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با غلبه بر چین به مدال برنز بازی های پاراآسیایی رسید
با حضور ورزشکار ایلامی؛

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با غلبه بر چین به مدال برنز بازی های پاراآسیایی رسید

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با غلبه بر چین به مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت. به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند. این بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود ایران تمام شد اما در نیمه دوم، ژاپن ۲۹ بر ۲۳جلو افتاد و در نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ برنده این بازی شد و به فینال رسید. تیم ملی ایران مدعی عنوان قهرمانی در این دوره بازی‌های پاراآسیایی بود. تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان به عنوان سوم و مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت‌. تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران که در نیمه نهایی جدالی نزدیک و پایاپای را به ژاپن واگذار کرد تا در عین شایستگی از حضور در فینال باز بماند، صبح امروز در دیدار رده بندی برابر چین میزبان صف آرایی کرد. این مسابقه در پایان با نتیجه ۷۹-۳۵ به اتمام رسید تا ایران مثل دور مقدماتی یک بار دیگر با اقتدار میزبان را مغلوب کند. در دور مقدماتی تیم کشورمان چین را با نتیجه ۷۲-۴۲ شکست داده بود. امیررضا احمدی از ایلام یکی از ستاره های تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران محسوب می شود که تاکنون عناوین مختلفی را همران با ملی پوشان کسب کرده است.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با غلبه بر چین به مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان ایران با غلبه بر چین به مدال برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند.

 

------------------------------------

این بازی در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به سود ایران تمام شد اما در نیمه دوم، ژاپن ۲۹ بر ۲۳جلو افتاد و در نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۴۰ برنده این بازی شد و به فینال رسید.

تیم ملی ایران مدعی عنوان قهرمانی در این دوره بازی‌های پاراآسیایی بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان به عنوان سوم و مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت‌.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم ملی مردان بسکتبال با ویلچر ایران که در نیمه نهایی جدالی نزدیک و پایاپای را به ژاپن واگذار کرد تا در عین شایستگی از حضور در فینال باز بماند، صبح امروز در دیدار رده بندی برابر چین میزبان صف آرایی کرد.

این مسابقه در پایان با نتیجه ۷۹-۳۵ به اتمام رسید تا ایران مثل دور مقدماتی یک بار دیگر با اقتدار میزبان را مغلوب کند.

در دور مقدماتی تیم کشورمان چین را با نتیجه ۷۲-۴۲ شکست داده بود.

 

امیررضا احمدی از ایلام یکی از ستاره های تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران محسوب می شود که تاکنون عناوین مختلفی را همران با ملی پوشان کسب کرده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی