رفتن به بالا
  • جمعه - 10 آبان 1398 - 14:04
  • کد خبر : ۵۶۸۶
  • چاپ خبر : تیم فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل ملی حفاری اهواز مغلوب شد

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه مقابل ملی حفاری اهواز مغلوب شد

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در هفته اول نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم ملی‌حفاری اهواز شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در هفته اول نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران در دیداری خارج از خانه مغلوب تیم ملی‌حفاری اهواز شدند.

به گزارش یاریزان؛ محسن خیبری سرمربی تیم شاهین در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تیمش برای این دیدار شش نفر از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و یا محرومیت در اختیار نداشت، اظهار کرد: باتوجه به وجود این مشکل از هفت نفر از بازیکنان تیم زیر ۲۳ سال شاهین برای این دیدار استفاده کردیم تا در کنار سه بازیکن اصلی بازی کنند.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: حامد ایوانی کاپیتان تیم شاهین هم چند روز پیش حین تمرین دچار مصدومیت شدیدی شد، اما با کمک پزشکان به‌سختی برای این دیدار آماده شده و به میدان آمد.

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه افزود: ترکیب جوان تیم شاهین در این دیدار در برابر تیمی قدیمی و قدرتمند بسیار خوب ظاهر شدند و حتی تا دقیقه ۳۵ بازی هم بازی را پایاپای و با نتیجه ۲ بر ۲ پیش بردند.

وی اضافه کرد: در دقایق انتهایی بازی هم چند موقعیت داشتیم که متاسفانه بی تجربگی و جوانی بازیکنان ما باعث هدر رفتن این موقعیت‌ها شد و تیم مقابل با استفاده از بازیکنان باتجربه خود توانست بازی را به نفع خود پیش ببرد و پیروز میدان باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خبیری یادآورشد: علیرغم اینکه تیم شاهین در این دیدار باخت، اما همه اهوازی‌های حاضر در سالن بازی بازیکنان جوان تیم ما را تحسین کردند، چرا که منسجم و قوی نمایشی خوب در مقابل تیمی استخوان دار از خود نشان دادند.

انتهای پیام

وی تاکید کرد: فرصت دادن به بازیکنان جوان برای قدرتمند کردن آینده فوتسال کرمانشاه یکی از سیاست‌هایی است که از این پس آن در بازی‌های تیم آن را بکار می‌گیریم.

شایان ذکر است تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در پایان هفته چهاردم در رده سیزدهم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی