رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 خرداد 1400 - 08:23
  • کد خبر : ۱۰۴۷۴
  • چاپ خبر : تیم فوتسال شاهین کرمانشاه برای لیگ برتری شدن تلاش می کند
پس از اعلام کمیته انضباطی؛

تیم فوتسال شاهین کرمانشاه برای لیگ برتری شدن تلاش می کند

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه از تلاش بازیکنان این تیم برای صعود دوباره به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی به این مهم دست پیدا کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه از تلاش بازیکنان این تیم برای صعود دوباره به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش بازیکنان و کادر فنی به این مهم دست پیدا کنند.

به گزارش یاریزان؛ سید احسان احسانی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام کمیته انضباطی فدراسیون و حضور تیم شاهین در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور، بازیکنان تیم با روحیه و انگیزه ای مضاعف به کار خود ادامه دادند.

 

------------------------------------

وی افزود: تیم شاهین با بدشانسی های زیادی در دور گروهی مسابقات لیگ دسته اول روبرو شد و همین کار ما را در اواخر مسابقات سخت کرده بود اما خوشبختانه رای منصفانه ای که در خصوص ما و چند تیم دیگر صادر شد، شرایط را تغییر داد.

احسانی تصریح کرد: با مشخص شدن هشت تیم راه یافته به دور دوم، تیم های صعود کرده در قالب ۲ گروه چهار تیمی باهم مسابقه خواهند داد و در نهایت تیم های اول ۲ گروه به لیگ برتر راه پیدا می کنند.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه با اشاره به هم گروه شدن این باشگاه با تیم های زندی بتن کلاردشت، نماسازان ساحل آبادان و نصر فردیس کرج در گروه اول، گفت: تیم های حاضر به صورت رفت و برگشت باهم مسابقه می دهند تا در نهایت چهره تیم اول مشخص شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به آغاز مرحله دوم مسابقات از سه شنبه هفته قبل، گفت: تیم شاهین در نخستین دیدار مهمان نصرفردیس کرج بود که توانست در دیداری نزدیک و پایاپای با حساب “پنج بر چهار” حریف خود را شکست دهد.

احسانی با بیان اینکه دیگر دیدار این گروه بین زندی بتن کلاردشت و نماسازان ساحل آبادان به تساوی چهار بر چهار رسید، گفت: در پایان هفته اول تیم شاهین با سه امتیاز به تنهایی صدرنشین گروه است.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه تصریح کرد: تیم ما روز سه شنبه هفته جاری مسابقه دوم خود را برابر نماینده کلاردشت در زمین حریف برگزار می کند و امیدوارم با روحیه و انگیزه ای که بازیکنان دارند سه امتیاز این مسابقه را هم کسب کنیم.

وی گفت: شاهین سومین و آخرین دیدار دور رفت را نیز روز ۲۳ خرداد با نماسازان ساحل آبادان در کرمانشاه برگزار می کند.

احسانی در پایان گفت: امیدوارم حمایت مسوولان استان شامل حال تیم شاهین تنها نماینده فوتسال کرمانشاه در این مرحله بشود تا با سعی و تلاش مضاعفتر بازیکنان شاهد صعود دوباره به رقابت های لیگ برتر باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی