رفتن به بالا
  • شنبه - 7 اردیبهشت 1398 - 13:54
  • کد خبر : ۴۶۸۷
  • چاپ خبر : تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان دانشجویان جهان شد

تیم فوتسال بانوان ایران قهرمان دانشجویان جهان شد

تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقابل اسپانیا به مقام قهرمانی رقابت های فوتسال دانشجویان جهان رسید.

  تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقابل اسپانیا به مقام قهرمانی رقابت های فوتسال دانشجویان جهان رسید. به گزارش یاریزان؛ در دیدار نهایی رقابت های فوتسال دانشجویان جهان که به میزبانی بلژیک برگزار شد، تیم زنان ایران توانست در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.  ————————————   تیم ملی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقابل اسپانیا به مقام قهرمانی رقابت های فوتسال دانشجویان جهان رسید.

به گزارش یاریزان؛ در دیدار نهایی رقابت های فوتسال دانشجویان جهان که به میزبانی بلژیک برگزار شد، تیم زنان ایران توانست در ضربات پنالتی اسپانیا را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

 

------------------------------------

 

تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در دیدار نیمه نهایی با ۳ گل سارا شیربیگی سه بر یک فرانسه را شکست داد و به فینال رسید در دیدار نهایی نیز دیگر حریف اروپایی اش را شکست داد و جشن قهرمانی گرفت.

دیدار تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران با اسپانیا در وقت قانونی یک بر یک برابر شد که دو تیم بلافاصله برای ضربات پنالتی آماده شدند و این ایران بود که توانست برنده و قهرمان شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهناز یاری سرمربی کرمانشاهی تیم فوتسال دانشجویان ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی پرفشاری با فرانسه در دیدار نیمه نهایی داشتیم. فرانسه هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی واقعا قوی بود که با درخشش بازیکنان و سه گل شیربیگی آنها را شکست دادیم.

وی افزود: فرصتی برای ریکاوری نداشتیم و خیلی سریع باید آماده دیدار نهایی می شدیم. زمان بندی مسابقات خوب نبود و بازیکنان ما واقعا خسته بودند. حتی وقت نداشتند ناهار بخورند، اما در طرف مقابل اسپانیا که در نیمه نهایی با اسکاتلند بازی کرده بود شرایط بهتری داشت.

سرمربی تیم فوتسال دانشجویان ایران ادامه داد: با این حال بازی خوبی انجام دادیم و یک بر صفر جلو افتادیم اما در وقت قانونی بازی یک بر یک به پایان رسید و طبق قانون بلافاصله آماده پنالتی شدیم. در پنالتی شرایط متفاوت است که در هر حال با درخشش فرزانه توسلی توانستیم برنده شویم و به مقام قهرمانی برسیم.

 

شایان ذکر است؛ سارا شیربیگی فوتسالیست کرمانشاهی که عنوان خانم گلی و قهرمانی جام ملت های آسیا را در کارنامه دارد در این رقابت ها حضور داشت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی