رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 بهمن 1395 - 14:22
  • کد خبر : ۲۰۷۱
  • چاپ خبر : تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز به تساوی رسید
در حضور 8000 هوادار

تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز به تساوی رسید

  دیدار بین تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز از هفته نوزدهم دور برگشت رقابت های لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور با نتیجه مساوی به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ در این رقابت ها تیم فوتبال سردار بوکان عصر روز دوشنبه در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم النبیاء این شهرستان میزبان تیم شهرداری […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار بین تیم فوتبال سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز از هفته نوزدهم دور برگشت رقابت های لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ در این رقابت ها تیم فوتبال سردار بوکان عصر روز دوشنبه در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم النبیاء این شهرستان میزبان تیم شهرداری تبریز بود که پس از ۹۰ دقیقه تلاش ۲ تیم با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسیدند و امتیاز این بازی را بین خود تقسیم کردند.

 

------------------------------------

در این بازی ‘بهمن طهماسبی’ در دقیقه ۳۵ ابتدا تیم سردار بوکان را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت و نیمه نخست بازی با این نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی این بازیکن تیم شهرداری تبریز ‘حسین قره داغی ‘ بود که در دقیقه ۷۰ بازی تیم شهرداری تبریز را صاحب یک گل کرد.

در ادامه بازی بازیکن تعویضی تیم فوتبال سردار بوکان ‘مجید لطفی ‘ در دقیقه ۸۰ بازی گل دوم سردار را به ثمر رساند اما باز هم گل تساوی تیم شهرداری تبریز در دقیقه ۹۱ بازی به ثمر رسید، این گل در وقت اضافه توسط ‘مهدی رستم زاده ‘ از شهرداری تبریز به ثمر رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هم اکنون در جدول این رقابت ها شهرداری همدان با ۳۹ امتیاز و شهرداری تبریز با کسب ۳۰ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند و تیم سردار بوکان با کسب ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم این رقابت ها باقی ماند تا همچنان امیدوار به صعود به لیگ دسته یک بماند.

میر علی پناهی سرمربی شهرداری تبریز و پیروز قربانی سرمربی تیم سردار بوکان هدایت ۲ تیم را بر عهده داشتند.

کمیل غلامی به عنوان داور وسط و عباس پور حیدری و حامد تزاره کار به عنوان کمک داور تیم دواری بازی بودند.

سردار در گروه سوم این بازی ها با تیم های آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیروی زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

 

سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز / سردار بوکان مقابل شهرداری تبریز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی