رفتن به بالا
  • جمعه - 18 آذر 1401 - 13:06
  • کد خبر : ۱۴۴۱۰
  • چاپ خبر : تیم شهرداری ارومیه از لیگ برتر والیبال جوانان ایران حذف شد

تیم شهرداری ارومیه از لیگ برتر والیبال جوانان ایران حذف شد

به گزارش یاریزان؛ دیدار ‌نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران، از امروز (جمعه) به صورت دو برد از سه مسابقه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد. تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان از ساعت 17 مسابقه دور رفت خود را آغاز کردند و پس از دو ساعت و 42 دقیقه رقابت‌ جذاب دو تیم، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه سه بر دو حریف خود را شکست دادند تا برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند. فولاد سیرجان در ست اول و چهارم این مسابقه 25 بر 19 و 25 بر 22 به پیروزی رسید و شهرداری ارومیه نیز در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای 25 بر 18 و 25 بر 21 فاتح میدان شد تا دو تیم از نظر ست‌شماری دو بر دو برابر شوند و مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

تیم شهرداری ارومیه با شکست مقابل پیکان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال جوانان ایران از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم شهرداری ارومیه با شکست مقابل پیکان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال جوانان ایران از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های برتر مردان کشور سال ۱۴۰۱ روز پنج‌شنبه ۱۷ آذرماه در سالن‌های شهدای گمنام و شهید ترابی شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم‌های شهداب یزد، سایپا تهران، پیکان تهران و هورسان رامسر در این مرحله با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در دومین بازی امروز، تیم‌ جوانان شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ به مصاف تیم پیکان رفت که در نهایت، این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نماینده تهران پایان یافت.

شهرداری ارومیه با قبول شکست در این بازی، از صعود به مرحله‌ نیمه نهایی این‌ مسابقات بازماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

نتایج دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر جوانان به شرح زیر است:

شهداب یزد ۳ – شهرداری گنبد صفر

پیکان تهران ۳ – شهرداری ارومیه یک

سایپا تهران ۳ – فولاد سیرجان یک

هورسان رامسر ۳ – نیان الکترونیک خراسان ۲

 

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال جوانان ایران که روز جمعه ۱۸ آذر برگزار می‌شود به قرار زیر است:

سالن شهدای گمنام

ساعت ۱۵:۳۰: شهداب یزد – پیکان تهران

ساعت ۱۷:۳۰: سایپا تهران – هورسان رامسر

 

کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران بر این مسابقات نظارت دارند و یونس حسن زاده به عنوان سرپرست مسابقات و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی لیگ برتر جوانان را در شهرکرد زیر نظر دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی