رفتن به بالا
  • جمعه - 2 مهر 1400 - 20:11
  • کد خبر : ۱۱۸۳۵
  • چاپ خبر : تیم آبیدر سنندج قهرمان رقابت‌های فوتبال جام حذفی کردستان شد
با شکست نماینده بانه؛

تیم آبیدر سنندج قهرمان رقابت‌های فوتبال جام حذفی کردستان شد

به گزارش یاریزان؛ قبل از آغاز هفته پایانی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان کردستان، سه تیم آبیدر سنندج، ساحل سقز و اوراز مریوان در کورس قهرمانی این رقابت ها حضور داشتند. ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتبال کردستان روز جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ از ساعت 17 با برگزاری سه دیدار در شهر های مختلف این استان پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته، تیم آبیدر سنندج در خانه تیم ساحل سقز با کسب نتیجه تساوی بدون گل و اندوختن ۱۲ امتیاز در صدر جدول ایستاد و به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید. همچون یکی از دیدار های هفته چهارم این دیدار نیز بدون حاشیه نبود و تماشاگران دو تیم با ورود به زمین مسابقه با یکدیگر درگیر شدند. در دیگر دیدار هفته پایانی، تیم اوراز مریوان با پیروزی ۳ بر ۱ مقابل پیام نوین سنندج را شکست داد با کسب ۱۱ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید. همچنین دیدار دو تیم هیات فوتبال بانه و سپهرتابناک دیواندره با نتیجه یک بر صفر بسود نماینده بانه به پایان رسید. در پایان این مسابقات تیم ساحل سقز با کسب ۹ امتیاز به مقام سوم لیگ رسید. همچنین تیم علم و ادب قروه بدلیل گل زده کمتر نسبت به تیم پیام نوین سنندج و تفاضل گل کمتر نسبت به سپهر تابناک دیواندره به به لیگ دسته اول فوتبال استان کردستان سقوط کرد.

تیم آبیدر سنندج با شکست تیم هیات فوتبال بانه، قهرمان رقابت‌های فوتبال جام حذفی کردستان لقب گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم آبیدر سنندج با شکست تیم هیات فوتبال بانه، قهرمان رقابت‌های فوتبال جام حذفی کردستان لقب گرفت. در پایان این دیدار بدلیل آنچه بروز حوادث غیر متعارف ورزشی خوانده شده است تعدادی از اعضای دو تیم با حکم انضباطی محروم شدند.

به گزارش یاریزان؛ دیدار فینال جام حذفی فوتبال استان کردستان، بین دو تیم آبیدر سنندج و هیات فوتبال بانه در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار شد.

 

------------------------------------

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، دو نماینده بانه و سنندج به ترتیب از سد تیم های ستارگان مریوان و ایثار قروه گذشتند تا قدیم به فینال این رقابت ها بگذارند.

تیم آبیدر سنندج در فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی استان کردستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم هیات فوتبال بانه را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

شایان ذکر است؛ آبیدر سنندج با کسب این عنوان نماینده استان کردستان در رقابت‌های جام حذفی ایران و هم‌چنین لیگ دسته سه باشگاه‌های ایران در سال جاری خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

همچنین باتوجه به حضور ناظر ویژه کمیته انضباطی هیات فوتبال استان کردستان در مسابقه فینال جام حذفی و بروز حوادث غیر متعارف ورزشی در مرئی و منظر این کمیته، از سوی هیات فوتبال استان کردستان اعلام گردید؛ بازیکنان مشروحه زیر تا اطلاع ثانوی، تحقیقات تکمیلی و صدور حکم نهایی از هرگونه فعالیت ورزشی مرتبط با فوتبال و حضور در میادین ورزشی محروم خواهند بود:

مبین ادیب، برهم خندانی، فریدون امین زاده و زانیار مرادخانی از تیم هیات فوتبال بانه

عرفان احمدی، آرمان کریم بیگی و مرتضی رهنما از تیم آبیدر سنندج

ضمنا این کمیته مراتب سپاسگزاری و امتنان قلبی خود را نسبت به سرپرستان، مربیان ، بازیکنان وسایر عواملی که در تلطیف فضای حاکم بر ورزشگاه تلاش و اهتمام نمودند تقدیم می دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی