رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1399 - 13:02
  • کد خبر : ۷۵۰۸
  • چاپ خبر : تیر و کمان کرمانشاه صاحب زمین تمرینی مناسب می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان:

تیر و کمان کرمانشاه صاحب زمین تمرینی مناسب می‌شود

با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات تیروکمان استان کرمانشاه سیروس ریحانی رئیس این هیات باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: زمین محل تمرین ورزشکاران رشته تیر و کمان کرمانشاه حداکثر تا دو ماه آینده زیرکشت می‌رود تا به یک زمین چمن استاندارد تبدیل شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: زمین محل تمرین ورزشکاران رشته تیر و کمان کرمانشاه حداکثر تا دو ماه آینده زیرکشت می‌رود تا به یک زمین چمن استاندارد تبدیل شود.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در مجمع انتخابات هیات تیر و کمان استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در رشته تیر وکمان کرمانشاه، اظهار کرد: به ورزشکاران فعال در این رشته قول می‌دهیم تا ظرف یکی دو ماه آینده زمین تیر و کمان مجموعه ورزشی امام(ره) را زیر کشت ببریم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: برنامه ریزی می‌کنیم تا سال آینده این زمین آماده شده و تیر و کمان کرمانشاه صاحب یک زمین چمن استاندارد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: با آماده شدن این زمین انتظار داریم هیات تیر و کمان کرمانشاه به دنبال میزبانی مسابقات بزرگی همچون مسابقات آسیایی باشد و در صورتی که در بحث تجهیزات مشکلی باشد، برای تامین آنها به هیات کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه با ابراز نارضایتی از وضعیت توسعه تیر و کمان در شهرستان‌های استان، گفت: از رئیس هیات استان می‌خواهیم تا برای چهار سال پیش رو، این رشته را در اکثر شهرستان‌ها راه اندازی کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی همچنین با اشاره به بزرگی خانواده ورزش در کرمانشاه، گفت: سال گذشته ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم و حداقل ۲۰۰ هزار ورزشکار هم داریم که بیمه شده ورزشی نیستند که این‌ها نشان می‌دهد خانواده ورزش در کرمانشاه خانواده بزرگی است که با همکاری هم برای رشد و ارتقاء ورزش استان تلاش می کنیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم ورزش کرمانشاه را پیش ببریم، دستمان خالی نیست و درحد توانمان برای ارتقاء این رشته تلاش می‌کنیم.

وضعیت تیر وکمان در شهرستان ها راضی کننده نیست

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مجمع، بااشاره به وضعیت نامناسب زمین محل تمرین ورزشکاران تیر و کمان در کرمانشاه، گفت: تا زمانی که قول مدیرکل ورزش و جوانان استان برای تبدیل این زمین به زمین چمن محقق شود، ورزشکاران این رشته می‌توانند در زمین چمن مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد تمرینات خود را ادامه دهند.

وی در ادامه تعداد ورزشکاران سازمان یافته تیر و کمان کرمانشاه را بسیار ناکافی دانست و گفت: از وضعیت کمی ورزشکاران این رشته در استان اصلا راضی نیستیم و این تعداد را قبول نداریم.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: هرچند می‌دانیم شیوع بیماری کرونا توسعه بسیاری از رشته‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرده، اما برای برخی از رشته‌ها مانند تیر و کمان فرصت خوبی است که بتوانند مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کند.

وی در ادامه به وضعیت رشته تیر و کمان در شهرستان‌ها هم اشاره کرد و گفت: اینکه این رشته تنها در سه شهرستان راه اندازی شده، اصلا راضی کننده نیست و امیدواریم امسال راه اندازی آن را در حداقل پنج شهرستان داشته باشیم.

عزیزی در پایان از هیات استان خواست تا در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بازآموزی داوران و مربیان به منظور ارتقاء این رشته و نیز گرفتن میزبانی مسابقات مهم اهتمام داشته باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی