رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 مهر 1398 - 11:37
  • کد خبر : ۵۵۱۶
  • چاپ خبر : تیراندازان آذربایجان‌غربی در بین برترین پدیده‌های ایران قرار گرفتند

تیراندازان آذربایجان‌غربی در بین برترین پدیده‌های ایران قرار گرفتند

پارسا امیدیان در رشته تفنگ بادی مدال طلای مرحله دوم مسابقات تیراندازی آزاد قهرمانی کشور را کسب کرد.

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: تیراندازان نوجوان این استان در بین پدیده‌های برتر این رشته در سطح کشور معرفی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: تیراندازان نوجوان این استان در بین پدیده‌های برتر این رشته در سطح کشور معرفی شدند.

به گزارش یاریزان؛ حبیب‌الله قربانی افزود: بر اساس اعلام مربیان ارزیاب در جریان رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، ۵۶ بازیکن در بخش پسران و دختران به عنوان استعدادهای برتر معرفی شدند که نام ۶ تیرانداز از آذربایجان غربی نیز در میان آنها دیده می‌شود.

 

------------------------------------

وی بیان کرد: «پیام مهرام» در اسلحه تپانچه پسران، «ساینا تیموری»، «طلا قلی‌پور» و «ثمین غلامی رضایی» در اسلحه تفنگ دختران و «امیرحسین هدایت» و «آرشام مصریان» در اسلحه تفنگ پسران به عنوان ۶ پدیده از آذربایجان‌غربی معرفی شدند.

وی ادامه داد: این ۶ تیرانداز استان قرار است اواسط آذرماه امسال در اولین مرحله اردوی تمرینی متمرکز در تهران حاضر شوند که در پایان این اردو ۱۰ ورزشکار برتر هر ماده جهت اردوی آماده‌سازی مرحله دوم که در اسفندماه برگزار می‌شود، انتخاب شوند.

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: تیم تیراندازی استان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اسلحه تفنگ پسران به مقام قهرمانی دست یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رشته تیراندازی در آذربایجان‌غربی در چند سال گذشته درخشش خوبی در مسابقات کشوری داشت و تیراندازان این استان نیز به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.

تیرماه و مردادماه سال جاری نیز هشت تیرانداز از آذربایجان‌غربی به تیم‌های مختلف کشوری دعوت شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی