رفتن به بالا
  • دوشنبه - 2 مرداد 1402 - 16:48
  • کد خبر : ۱۶۰۹۷
  • چاپ خبر : تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی بر سکوی نخست رقابت‌های جهانی هان مادانگ
در دو بخش آقایان و بانوان؛

تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی بر سکوی نخست رقابت‌های جهانی هان مادانگ

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های جهانی هان‌ مادانگ روز از روز جمعه ۳۱ تیر ماه به میزبانی کشور کره جنوبی و با حضور تکواندوکارانی از ۵۸ کشور آغاز شد. در این دوره از مسابقات جهانی هان مادانگ، تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب عنوان نخست و درخشش در این رقابت ها شدند. روناک حسین زاده ورزشکار سقزی و تنها نماینده استان کردستان که همراه با سایر اعضای تیم ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده است در روز سوم موفق شد یک نشان ارزشمند طلا و یک مدال نقره را کسب کند. حسین زاده قهرمان بااخلاق و نام آشنای تکواندو کردستان در روز سوم این مسابقات در آیتم «سوننال سرعتی» موفق به کسب مدال طلا شد و در آیتم «پال کیوکپا» نیز نشان نقره را به خود اختصاص داد. همچنین در جریان برگزاری این مسابقات بهنام محمدی ورزشکار کرمانشاهی نیز در بخش مردان با کسب مدال طلای آیتم جوموک قدرتی، رکورد جهان را شکست. گفتنی است؛ این مسابقات امروز دوشنبه دوم مرداد ماه با معرفی نفرات برتر آیتم های مختلف به کار خود پایان داد و تیم اعزامی ایران به این مسابقات موفق به کسب ۹ طلا ۵ نقره ۵ برنز نشان شد.

تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی در رقابت های جهانی هان مادانگ به میزبانی کره جنوبی با کسب نشان طلا بر سکوی نخست ایستادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی در رقابت های جهانی هان مادانگ به میزبانی کره جنوبی با کسب نشان طلا بر سکوی نخست ایستادند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های جهانی هان‌ مادانگ روز از روز جمعه ۳۱ تیر ماه به میزبانی کشور کره جنوبی و با حضور تکواندوکارانی از ۵۸ کشور آغاز شد.

 

------------------------------------

در این دوره از مسابقات جهانی هان مادانگ، تکواندوکاران سقزی و کرمانشاهی در دو بخش آقایان و بانوان موفق به کسب عنوان نخست و درخشش در این رقابت ها شدند.

روناک حسین زاده ورزشکار سقزی و تنها نماینده استان کردستان که همراه با سایر اعضای تیم ایران در این مسابقات حضور پیدا کرده است در روز سوم موفق شد یک نشان ارزشمند طلا و یک مدال نقره را کسب کند.

حسین زاده قهرمان بااخلاق و نام آشنای تکواندو کردستان در روز سوم این مسابقات در آیتم «سوننال سرعتی» موفق به کسب مدال طلا شد و در آیتم «پال کیوکپا» نیز نشان نقره را به خود اختصاص داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین در جریان برگزاری این مسابقات بهنام محمدی ورزشکار کرمانشاهی نیز در بخش مردان با کسب مدال طلای آیتم جوموک قدرتی، رکورد جهان را شکست.

گفتنی است؛ این مسابقات امروز دوشنبه دوم مرداد ماه با معرفی نفرات برتر آیتم های مختلف به کار خود پایان داد و تیم اعزامی ایران به این مسابقات موفق به کسب ۹ طلا ۵ نقره ۵ برنز نشان شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی