رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 تیر 1396 - 19:03
  • کد خبر : ۲۴۵۶
  • چاپ خبر : تیم آفرود کرمانشاه قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بمیزبانی دیواندره شد
گفتگو با مسئول كميته آفرود كرمانشاه؛

تیم آفرود کرمانشاه قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بمیزبانی دیواندره شد

  مسئول کمیته آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: تیم آفرود کرمانشاه قهرمان بلامنازع مسابقات قهرمان کشوری شد و تیم‌های تهران و قزوین در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ امید حاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تیم آفرود کرمانشاه باغیرت و منش پهلوانی گوی سبقت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول کمیته آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: تیم آفرود کرمانشاه قهرمان بلامنازع مسابقات قهرمان کشوری شد و تیم‌های تهران و قزوین در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ امید حاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: تیم آفرود کرمانشاه باغیرت و منش پهلوانی گوی سبقت را از رقیبان ربودند.

مسئول کمیته آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: تیم مقتدر آفرود استان کرمانشاه در نخستین راند مسابقات قهرمان کشوری در استان کردستان شهرستان دیواندره که روز جمعه، ۱۶ تیرماه برگزار شد در جدالی سخت و نفس‌گیر بر تمامی رقیبان غلبه و برسکوی قهرمانی کشور تکیه دادند.

وی با بیان اینکه در این مسابقه ١٧تیم از استان‌های مختلف کشور با ۱۰۰ خودرو با یکدیگر به رقابت پرداختند، اضافه کرد: این مسابقه در چهار کلاس برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به گفته این مسؤول، امیدحاصلی به همراه کمک راننده وحید بشیری در کلاس یک(هشتم)، مرتضی نوری‌الاصل به همراه کمک راننده فرهاد مرادی در کلاس دوم‌(سوم) و وریا فریدی(چهارم)، صابرخسروی به همراه کمک راننده علیرضا هاشمیان در کلاس سوم‌(اول) و نجم‌الدین ویسی به همراه کمک راننده زاهد ولدی(دچارحادثه)، زکریا بهرام‌میرزایی در کلاس چهارم‌(دوم) و سیدصادق فاطمی به همراه کمک راننده فرهاد دانه‌زن(پنجم) و همچنین فرشاد ملکی(به علت نقص فنی حذف) نتایج حاصله تیم آفرود استان کرمانشاه در این دوره از مسابقه‌ها بود.

حاصلی افزود: بهترین تایم‌پیست با ثبت زمان ۲ دقیقه و ۴۲ ثانیه و کسب نشان نخست به صابر خسروی قهرمان سال آفرود سال گذشته کشور تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه تیم آفرود کرمانشاه قهرمان بلامنازع مسابقات قهرمان کشوری شد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت فنی تیم کرمانشاه برعهده فرهاد دانه‌زن و سرپرستی تیم نیز برعهده اینجانب بود.

مسئول کمیته آفرود هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راند دوم مسابقات قهرمان کشوری آفرود چهاردهم مهرماه در همدان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌های تهران و قزوین در رده‌های دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها جای گرفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی