رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 29 شهریور 1402 - 09:06
  • کد خبر : ۱۶۶۵۶
  • چاپ خبر : تولد وریا غفوری فوتبالیست محبوب هواداران همه تیم ها + گل نایاب او با پیراهن پاس همدان

تولد وریا غفوری فوتبالیست محبوب هواداران همه تیم ها + گل نایاب او با پیراهن پاس همدان

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

امروز ۲۹ شهریور ماه است و وریا غفوری در این روز به دنیا آمده تا یکی از ستاره های محبوب فوتبال ایران لقب بگیرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

امروز ۲۹ شهریور ماه است و وریا غفوری در این روز به دنیا آمده تا یکی از ستاره های محبوب فوتبال ایران لقب بگیرد.

به گزارش یاریزان؛ بی شک وریا غفوری یکی از محبوب ترین بازیکنان فوتبال ایران بشمار می رود و هواداران فوتبال فارغ از رنگ ها او را بازیکنی دوست داشتنی و فوتبالیستی قابل احترام می دانند.

 

------------------------------------

وریا غفوری متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در سنندج مرکز استان کردستان است.

پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان، استقلال تهران و فولاد خوزستان تیم هایی هستند که وریا برای آنها به میدان رفته است و توانسته بارها لقب بهترین مدافع لیگ ایران یا لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود ثبت کند. شجاعت در دفاع و حمله، روحیه بخشی و رهبری تیمی یکی از صفات بارز وی در دوران نقش آفرینی بعنوان بازیکن فوتبال بود.

غفوری در سال ۱۳۹۳ از سوی کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در بیشتر اردوهای تیم ملی حضور داشت حتی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس به میدان رفت اما قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ به یکباره از لیست تیم ملی خط خورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وریا غفوری ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد اما با انتشار فیلم هایی در پایان دوره آموزش مربیگری، در دل هوادارانش امید بازگشت به مستطیل سبز را در کسوت مربیگری زنده کرد.

 

وریا غفوری که فوتبال حرفه ای خود را از تیم پاس همدان آغاز کرده بود موفق شد یک گل زیبا با پیراهن این تیم در مقابل پرسپولیس بثمر برساند و نام و آوازه خود را در فوتبال ایران فریاد بزند. زنده یاد منصور پورحیدری مدیر فنی تیم پاس همدان در آن دوره بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی