رفتن به بالا
  • شنبه - 8 خرداد 1400 - 21:36
  • کد خبر : ۱۰۳۳۲
  • چاپ خبر : تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد
در دو بخش دختران و پسران؛

تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه لا معرفی نفرات برتر در دو بخش پسران و دختران با حضور مقامات سیاسی و ورزشی کشور به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ محمدطاهر صمدیان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی در مورد نتایج روز هفتم تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال گرید پنج ارومیه گفت: روز جمعه ابتدا با برگزاری انفرادی پسران و دختران در مرحله نیمه نهایی و سپس فینال دو نفره پیگیری شد. وی گفت: در رقابت‌های انفرادی و در بخش پسران کیان سانتینو کاظمی تنیسور ایرانی الاصل آلمان و علی یزدانی از کشورمان با نتایج مشابه دو بر صفر کسری رحمانی و امیرعلی قوام را شکست دادند و راهی دیدار فینال شدند تا روز شنبه به دیدار هم بروند و در بخش دختران نیز مشکات‌الزهرا صفی ۲ بر صفر ماندگار فرزامی و دیدناز پولات از ترکیه مقابل رومینا زینالی تنیسور استان آذربایجان‌غربی را شکست دادند و فینالیست شدند. رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در فینال ۲ نفره پسران تیم کیان سانتینو قاسمی از آلمان و علی یزدانی از کشورمان دو بر صفر تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوسا از ترکیه را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند و در رقابت دختران، تیم درسا چراغی و مشکات‌الزهرا صفی در دو ست تیم رومینا زینالی تنیسور آذربایجان‌غربی و ماندگار فرزامی را بردند و قهرمان شدند.

مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه لا معرفی نفرات برتر در دو بخش پسران و دختران به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه لا معرفی نفرات برتر در دو بخش پسران و دختران با حضور مقامات سیاسی و ورزشی کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ محمدطاهر صمدیان رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی در مورد نتایج روز هفتم تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال گرید پنج ارومیه گفت: روز جمعه ابتدا با برگزاری انفرادی پسران و دختران در مرحله نیمه نهایی و سپس فینال دو نفره پیگیری شد.

 

------------------------------------

وی گفت: در رقابت‌های انفرادی و در بخش پسران کیان سانتینو کاظمی تنیسور ایرانی الاصل آلمان و علی یزدانی از کشورمان با نتایج مشابه دو بر صفر کسری رحمانی و امیرعلی قوام را شکست دادند و راهی دیدار فینال شدند تا روز شنبه به دیدار هم بروند و در بخش دختران نیز مشکات‌الزهرا صفی ۲ بر صفر ماندگار فرزامی و دیدناز پولات از ترکیه مقابل رومینا زینالی تنیسور استان آذربایجان‌غربی را شکست دادند و فینالیست شدند.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در فینال ۲ نفره پسران تیم کیان سانتینو قاسمی از آلمان و علی یزدانی از کشورمان دو بر صفر تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوسا از ترکیه را شکست دادند و عنوان قهرمانی را کسب کردند و در رقابت دختران، تیم درسا چراغی و مشکات‌الزهرا صفی در دو ست تیم رومینا زینالی تنیسور آذربایجان‌غربی و ماندگار فرزامی را بردند و قهرمان شدند.

شایان ذکر است، رقابت های فینال این مسابقات با حضور دکتر مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، دکتر داود عزیزی ریس فدراسیون تنیس و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و کشوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

روز پایانی تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه

 

فینال پسران

علی یزدانی ۲ (ایران)
کیان سانتینو کاظمی‌ صفر (آلمان)

 

فینال دختران
مشکات الزهرا صفی ۲ (ایران)
دیدناز پولات صفر (ترکیه)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی