رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 مهر 1398 - 14:22
  • کد خبر : ۵۵۳۷
  • چاپ خبر : پایان مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران در مسیر ارومیه به تبریز

پایان مرحله سوم تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران در مسیر ارومیه به تبریز

به گزارش یاریزان؛ رکابزن روسی در مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران در مسیر ارومیه به تبریز به عنوان نخست و پیراهن طلایی دست یافت.

رکابزن روسی در مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران در مسیر ارومیه به تبریز به عنوان نخست و پیراهن طلایی دست یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رکابزن روسی، مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران به عنوان نخست و پیراهن طلایی دست یافت.

به گزارش یاریزان؛ مرحله سوم سی‌وچهارمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه سواری ایران، صبح جمعه با شلیک محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از میدان انقلاب ارومیه به سمت تبریز برگزار شد.
در این مرحله رکابزنان ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در این مرحله مسیر ۱۶۳ کیلومتری ارومیه تا تبریز را رکاب زدند که در پایان ساوا نوویکو از تیم روسیه به عنوان نخست دست یافت و حمید پورهاشمی از تیم ملی ایران و کریستین رِیلینو از تیم ساپورای مالزی دوم و سوم شدند.
همچنین ساوا نوویکو از روسیه صاحب پیراهن طلایی شد و پیراهن سبز به محمد گنج‌خانلو، پیراهن سفید به ساوا نوویکو از روسیه و پیراهن کوهستان به حمید پورهاشمی رسید.
همچنین روز پنج شنبه و در مرحله دوم که در مسیر ۱۸۰کیلومتری منطقه آزاد ارس به شهرستان خوی برگزار شد ، یوسف ریجیوجی از تیم ترانگانو مالزی با زمان ۴ ساعت و ۲۵ دقیقه و هفت ثانیه به مقام نخست رسید، گیلینت هندریکس از تیم پروتاچ آفریقای‌جنوبی بر سکوی دوم ایستاد و محمد گنج‌خانلو از تیم سپاهان اصفهان بر جایگاه سوم جای گرفت.
همچنین محمد گنج‌خانلو دوچرخه‌سوار تیم سپاهان پیراهن سبز و سفید را از آن خود کرد و حمید هاشم‌پور از تیم ملی ایران پیراهن سفید (کوهستان) و یوسف ریجیوجی از تیم ترانگانو مالزی صاحب پیراهن طلایی شد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی