رفتن به بالا
  • شنبه - 11 دی 1395 - 16:58
  • کد خبر : ۱۹۳۷
  • چاپ خبر : تور اتومبیل‌رانی آفرود زمستانی با حضور قهرمانان ملی در ارومیه برگزار شد
رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌غربی:

تور اتومبیل‌رانی آفرود زمستانی با حضور قهرمانان ملی در ارومیه برگزار شد

  رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان‌غربی گفت: تور اتومبیل‌رانی آفرود زمستانی در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری تور اتومبیل‌رانی آفرود توسط هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرستان ارومیه اظهار داشت: این تور با […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان‌غربی گفت: تور اتومبیل‌رانی آفرود زمستانی در محل پارک جنگلی ارومیه برگزار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری تور اتومبیل‌رانی آفرود توسط هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرستان ارومیه اظهار داشت: این تور با حضور ۴۰ خودرو و با شرکت تمامی علاقه‌مندان و دوستداران این رشته ورزشی در محل پارک جنگلی این شهر برگزار شد.

فرشید حسینی تصریح کرد: در این رابطه حرکت خودروهای شرکت‌کنندگان در این تور به سمت کوه‌های اطراف آغاز شده و در مسیر مشخص حرکت کردند.

وی افزود: پس از سعود از چند مسیر برفی نوبت به قدرت‌نمایی خودروها و بالا رفتن از شیب‌های تند شد و همگی خودروها در کنار سطح شیب‌دار پارک کرده و شاهد هنرنمایی سایر راننده‌های حرفه‌ای شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حسینی به حضور بانوان نیز در این تور اشاره کرد و گفت: در تور زمستانی آفرود در ارومیه، خانم “حبی” قهرمان آفرود کشور و قهرمان چندین رشته اتومبیل‌رانی به همراه دیگر بانوان با خودروهای تویوتا و هایلوکس شرکت داشتند.

رئیس کمیته اجرائی مسابقات اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اهداف برگزاری این تور تصریح کرد: هدف از آن، افزایش سطح آفرود سواران ارومیه‌ای و لذت بردن از فصل زمستان و کوه‌های برفی و نیز گردهمایی تمامی آفرودسواران و استفاده از تجارب یکدیگر بود./ ذاکرنیوز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی