رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 مرداد 1399 - 20:51
  • کد خبر : ۷۲۳۱
  • چاپ خبر : تمرینات ۵ ملی پوش معلول کرمانشاهی برای کسب سهمیه پارالمپیک
رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه:

تمرینات ۵ ملی پوش معلول کرمانشاهی برای کسب سهمیه پارالمپیک

عزت الله پرنیان بااشاره به آغاز تمرینات پنج ورزشکار ملی پوش معلول کرمانشاه برای کسب سهمیه پارالمپیک، اظهارکرد: فرهاد کهریزی، علی الفت نیا و زهرا شامحمدی در رشته دوو میدانی و صمد عباسی و علیرضا ایزدی در رشته وزنه برداری، ورزشکارانی هستند که تمرینات خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک آغاز کرده‌اند.

رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه گفت: پنج ورزشکار ملی پوش معلول کرمانشاهی تمرینات خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک شروع کرده‌اند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه گفت: پنج ورزشکار ملی پوش معلول کرمانشاهی تمرینات خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک شروع کرده‌اند.

به گزارش یاریزان؛ عزت الله پرنیان بااشاره به آغاز تمرینات پنج ورزشکار ملی پوش معلول کرمانشاه برای کسب سهمیه پارالمپیک، اظهارکرد: فرهاد کهریزی، علی الفت نیا و زهرا شامحمدی در رشته دوو میدانی و صمد عباسی و علیرضا ایزدی در رشته وزنه برداری، ورزشکارانی هستند که تمرینات خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک آغاز کرده‌اند.
وی تصریح کرد: طبق برنامه فدراسیون شهریور ماه مسابقات قهرمانی کشور رشته دوومیدانی که حکم کسب مجوز حضور در پارالمپیک را دارد، برگزار خواهد شد، برای همین می‌خواهیم ورزشکارانمان را با آمادگی بالایی به این مسابقات اعزام کنیم و رکوردهای ورودی را ثبت کنند.

 

------------------------------------

رئیس هیات جانبازان و معلولین تاکید کرد: از هفته آینده رکوردگیری از ملی پوشان این رشته را آغاز می‌کنیم تا میزان آمادگی آنها را بسنجیم و ورزشکاران را آماده‌تر به این مسابقات اعزام کنیم.

وی تاکید کرد: در رشته وزنه برداری نیز صمد عباسی و علیرضا ایزدی از امیدهای استان برای کسب سهمیه پارالمپیک هستند که درحال حاضر تمریناتشان را با جدیت در سالن بهزیستی ادامه می‌دهند.

پرنیان یادآور شد: ایران در رشته وزنه‌برداری هشت سهمیه و در رشته دوومیدانی حدود ۱۵ سهمیه برای حضور در پارالمپیک دارد که امیدواریم ورزشکاران کرمانشاهی بتوانند با ثبت رکوردهای ورودی، از این تعداد پنج سهمیه را بگیرند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: با وجود اینکه برای پارالمپیک ۲۰۲۰ رشته فوتبال هفت نفره حذف شده، اما اگر این رشته هم بود، به واسطه چهار ورزشکار ملی پوشی که در آن داریم، آمار سهمیه‌های ما بیشتر می‌شد.

رئیس هیات جانبازان و معلولین کرمانشاه افزود: با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در این رشته داریم، تقاضای میزبانی شهرستان صحنه برای مسابقات قهرمانی کشور را به فدراسیون داده‌ایم و موافقت آن را هم گرفته ایم، اما تاریخ برگزاری مسابقات هنوز مشخص نیست.

شهلا بهروزی راد در رشته قایقرانی و مهران نکویی مجد در رشته پرتاب وزنه دو ملی پوش معلول کرمانشاهی هستند که سال گذشته سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کردند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی