رفتن به بالا
  • جمعه - 7 بهمن 1401 - 12:03
  • کد خبر : ۱۵۰۱۱
  • چاپ خبر : تصویب احداث ۷ پروژه ورزشی در سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به شاهین دژ

تصویب احداث ۷ پروژه ورزشی در سفر شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی به شاهین دژ

تصویب احداث ۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شاهین دژ ماحصل بیست و دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت این شهرستان در بخش ورزش و جوانان بود. به گزارش یاریزان؛ دکتر بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان پس از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان شاهین دژ در جریان بیست و دومین و آخرین سفر از دور نخست سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در این جلسه که به ریاست دکتر معتمدیان برگزار شد، در بخش ورزش و جوانان اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برای توسعه زیر ساخت های ورزشی تصویب شد. این اعتبار با مجموع مساحتی بالغ بر ۹ هزار متر مربع برای ۷ پروژه ورزشی شامل: یک سالن طبقاتی و ۶ فضای ورزشی روباز برای شهر ٫ بخش و‌ روستاهای شهرستان شاهین دژ مورد تصویب قرار گرفت. گفتنی است در این جلسه مجموعا 102 مصوبه شامل 89 مصوبه عمرانی و 13 مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین دژ به تصویب رسید.

تصویب احداث ۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شاهین دژ ماحصل بیست و دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت این شهرستان در بخش ورزش و جوانان بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تصویب احداث ۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در شاهین دژ ماحصل بیست و دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت این شهرستان در بخش ورزش و جوانان بود.

به گزارش یاریزان؛ دکتر بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان پس از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان شاهین دژ در جریان بیست و دومین و آخرین سفر از دور نخست سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در این جلسه که به ریاست دکتر معتمدیان برگزار شد، در بخش ورزش و جوانان اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برای توسعه زیر ساخت های ورزشی تصویب شد.

 

------------------------------------

این اعتبار با مجموع مساحتی بالغ بر ۹ هزار متر مربع برای ۷ پروژه ورزشی شامل: یک سالن طبقاتی و ۶ فضای ورزشی روباز برای شهر ٫ بخش و‌ روستاهای شهرستان شاهین دژ مورد تصویب قرار گرفت. گفتنی است در این جلسه مجموعا ۱۰۲ مصوبه شامل ۸۹ مصوبه عمرانی و ۱۳ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین دژ به تصویب رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی