رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 فروردین 1398 - 15:23
  • کد خبر : ۴۵۷۴
  • چاپ خبر : تست انتخابی قایقرانان آب‌های آرام جهت حضور در مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود

تست انتخابی قایقرانان آب‌های آرام جهت حضور در مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود

زانا ساعدی کانو سوار سنندجی توانست پس از نمایندگان قزاقستان و ازبکستان نشان برنز رشته کانو چهارنفره 500 متر مردان را کسب کند.

  تست انتخابی قایقرانان کشور در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال جهت حضور در مسابقات بین‌المللی آب‌های آرام به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.    ———————————— به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، با توجه به در پیش بودن رقابت‌های بین المللی آب‌های آرام در سال ۲۰۱۹ تست انتخابی ورزشکاران رده […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تست انتخابی قایقرانان کشور در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال جهت حضور در مسابقات بین‌المللی آب‌های آرام به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، با توجه به در پیش بودن رقابت‌های بین المللی آب‌های آرام در سال ۲۰۱۹ تست انتخابی ورزشکاران رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود. ورزشکاران کانو و کایاک در دو بخش آقایان و بانوان در این تست حضور خواهند داشت.

تست انتخابی آقایان ۹ اردیبهشت بین ۲۹ قایقران در ماده کایاک و کانو کانادایی تک نفره ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر برگزار می شود. ۱۰ اردیبهشت تست بانوان با حضور ۲۲ ورزشکار در دو بخش تک نفره ۵۰۰ و ۲۰۰ متر مسابقه خواهند داد.

در بخش کایاک زیر ۲۳ سال مردان شایان مافی، امیر آقامیرزایی، محمدرضا صیاد، نوید مومنی پور از گیلان، میلاد اسدنیا، پوریا شریفی، آرمین حیدرزاه، فربد کیانی از تهران و علیرضا مرادی از لرستان در تست انتخابی قایقرانان شرکت خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در تست کایاک مردان جوانان ایلیا نادرنژاد، نوید مومنی پور، مهرشاد تنهایی از گیلان، پارسا امیدوار، کیان محمودزاده، امیرنظام مطلبی، پوریا علیمحمدی از تهران، محمد دهقان از بوشهر و محمد نقدی سپهوند از لرستان حضور دارند.

در کانو کانادایی زیر ۲۳ سال مردان رشاد وفایی از کردستان و در کانو کانادایی جوانان سبحان بیرانوند، علیرضا مهدوی از لرستان، عرفان راستگو، امیرمحمد اسماعیلی، محمدسینا شکوری از گیلان، علی زارعی، شایان حسینی از بوشهر، دانیال چشمه از تهران، زانا ساعدی از کردستان و عبدالله مشایخ بخشی از مازندران به آب خواهند زد.

کایاک بانوان زیر ۲۳ سال ساغر خاقانی، ساقی خاقانی، مونا ابراهیمی، ساناز همت زاده، ساجده تبریزی از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه، آرزو صیاد از گیلان و سارا کاظمی از هرمزگان مسابقه می‌دهند.

رسپینا قویدل، پدیده پهلوان زاده، سارا حسینی، آتوسا خراطی از تهران، دیبا منصوری، پریا رستمی، فاطمه احمدی از هرمزگان و نرجس کارگرپور از گیلان در بخش کایاک بانوان جوانان تست خواهند داد.

کانو کانادایی زیر ۲۳ سال بانوان فرانک چشمه از تهران و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی حضور دارند، در بخش جوانان مائده شورگشتی، هدیه خیرآبادی، زهرا مطهر از تهران و ثنا عیوضی از آذربایجان شرقی نفرات شرکت کننده در تست خواهند بود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی