رفتن به بالا
  • جمعه - 8 اردیبهشت 1402 - 14:11
  • کد خبر : ۱۵۵۸۰
  • چاپ خبر : تست استعدادیابی آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس + زمان و شرایط رده سنی

تست استعدادیابی آکادمی و تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس + زمان و شرایط رده سنی

یکی از مسئولان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که مدتی در این باشگاه فعالیت می‌کرد و به شهرت عجیبی رسید، یک تخلف پیچیده انجام داده است.

  تست استعدادیابی آکادمی باشگاه پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۲، در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان انجام خواهد شد. به گزارش یاریزان و با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست استعدادیابی باشگاه پرسپولیس زیر نظر مربیان تیم‌های پایه باشگاه انجام خواهد شد.  ———————————— علاقمندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تست استعدادیابی آکادمی باشگاه پرسپولیس برای فصل ۱۴۰۲، در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان انجام خواهد شد.

به گزارش یاریزان و با اعلام باشگاه پرسپولیس، تست استعدادیابی باشگاه پرسپولیس زیر نظر مربیان تیم‌های پایه باشگاه انجام خواهد شد.

 

------------------------------------

علاقمندان به شرکت در این تست، باید توجه لازم را به نکات مندرج در این اطلاعیه مبذول دارند تا فرصت حضور در این تست‌ها را از دست ندهند.

بر این اساس تاکید می‌گردد؛ حضور در تست استعدادیابی آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس، فقط در صورت ثبت اطلاعات درست بخش مربوط به آن در سایت آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس به نشانی https://persepolis.academy/Form/1035 امکانپذیر است. در صورت مراجعه به محل تست بدون ثبت نام قبلی و دریافت پیامک تایید یا مغایرت اطلاعات درج شده با اصل مدارک، حضور در تست منتفی خواهد بود.

همچنین حضور در تست فقط در صورت دارا بودن بیمه ورزشی معتبر، ممکن است. یکی از راه‌های دریافت بیمه ورزشی، به صورت آنلاین و از طریق سایت فدراسیون پزشکی ورزشی است که نحوه انجام آن را در لینک http://www.ifsm.ir/news/43410 توضیح داده‌ شده است. همچنین بعضی شرکت‌های بیمه‌ای نیز دارای خدمات ارایه بیمه ورزشی هستند که با مراجعه به آن‌ها می‌توانید ازنحوه انجام کار اطلاع حاصل نمایید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به ثبت نام‌کنندگان در قالب پیامک‌های ارسالی زمان و مکان برگزاری تست، اطلاع داده خواهد شد. از این رو از مراجعه یا تماس خارج از برنامه خودداری شود.

با توجه به شرایط خاص، هر فرد فقط در زمان اعلامی در پیامک ارسالی امکان شرکت در تست را دارد.

در زمان مراجعه همراه داشتن البسه ورزشی مناسب فوتبال، کفش مناسب چمن مصنوعی، بطری آب و اغذیه مورد نیاز و سبک، کارت ملی، بیمه ورزشی و رضایت‌نامه اولیاء برای متقاضیان تا ۱۶ سال الزامی است. از همراه داشتن اشیاء شخصی غیر ضروری و گرانقیمت به طور جدی پرهیز کنید. در این ارتباط مسوولیت محافظت از وسایل با شخص مراجعه کننده خواهد بود.

برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان در تست و جلوگیری از ازدحام جمعیت، ورود اولیاء به محوطه محل انجام تست، ممنوع است.

علاقمندان توجه داشته باشند، تست استعداد یابی پرسپولیس، رایگان است و بابت آن وجهی مطالبه نخواهد شد. اگر در هر زمان و هر مکانی، با افرادی روبرو شدید که برای این منظور مطالبه پول می‌کنند یا مدعی می‌شوند؛ می‌توانند فرصت بهتر تست در پرسپولیس یا ایجاد شرایط قبولی را فراهم کنند، مراتب را به پلیس اطلاع دهید چون با اخاذی و کلاهبرداری روبرو شده‌اید.

همچنین ملاک انتخاب نفرات، توانایی داوطلب است و از این رو حضور و عضویت در هیچ‌یک از مدارس فوتبال، تیم‌‌ها و باشگاه‌ها، مزیت خاص به حساب نمی‌آید.

مقطع سنی که می‌توانند در این دوره از تست‌ها شرکت کنند، بر اساس رده‌های سنی فوتبال پایه اعلامی از سوی هیات فوتبال تهران برای فصل ۱۴۰۲ به شرح زیر است؛

 

* رده سنی نونهالان، زیر ۱۴ سال، متولدین ۱۳۸۷/۱۰/۱۱ تا ۱۳۸۹/۱۰/۱۱

* رده سنی نوجوانان، زیر ۱۷ سال، متولدین ۱۳۸۵/۱۰/۱۱ به بعد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی